niedziela, 14 lipca 2013

Dla wielbicielek Bridget Jones

Jeżeli śledzicie "fanpage" Spinek i Szpilek na Facebooku, z pewnością wiecie, że wczoraj oglądałam na TVN ekranizację "Bridget Jones - w pogoni za rozumem".

Czy Wy również jesteście fankami Bridget? Kiedyś jedna złośliwa koleżanka powiedziała, że dzielę życie na "przed i po Bridget". To nie jest prawda, aczkolwiek uważam, że "Bridget..." to jedna z najważniejszych współczesnych powieści. Doskonale obrazuje (moim zdaniem) stosunek do świata dwudziesto- i trzydziestoparolatek. Bridget ma bardzo trafne obserwacje - na temat związków, kobiet, ludzkich lęków... Pamiętacie scenę z pierwszej części, kiedy Bridget była we wspólnej przymierzalni? Zauważyła wtedy, że często bywa tak, że śliczne i szczupłe dziewczęta mają przyjaciółki, które we wszystkim wyglądają jak indyjskie bawoły. Dlaczego? By nie mieć konkurencji!;)

Bridget chce schudnąć, ale uwielbia jeść. Ponadto pali papierosy i pije alkohol przy okazji każdej imprezy. I jest urocza.

Nie mogę doczekać się trzeciej części dziennika Bridget - myślicie, że to prawda, że Bridget będzie chuda?


7 komentarzy:

  1. Też lubię Bridget :) Czytałam chyba z milion razy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy jest wg mnie Dream Lumi Touch z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:)
    Dodaję Cię do ulubionych - liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! Czytałam kilka razy i teraz również jestem w trakcie czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam! Jest genialna i niepodrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie jakieś przecieki na temat "trójki"? Jak myślicie, Bridget...zajdzie w ciążę?
    Szczerze - ja sobie tego nie wyobrażam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow