poniedziałek, 11 listopada 2013

PRZEGLĄD PRASY – listopad 2013


Postanowiłam co miesiąc zrecenzować kilka najpopularniejszych kobiecych tytułów.
W listopadzie na tapecie są: JOY, Cosmopolitan, Glamour oraz „Uroda”.
 


  • 1.        JOY, listopad, numer 11/2013, cena 2,99 zł
    Na okładce wątpliwa gwiazda młodego pokolenia: Aleksandra Hamkało – ale w pięknym makijażu, zrobionym kosmetykami… Avon. Ciekawe, czy podkłady z Avon dają efekt tak nieskazitelnej cery czy to Photoshop?
    Jeśli chodzi o ciekawe artykuły, nic ciekawego w tym numerze nie ma, niestety, ale jest bardzo dużo naprawdę pomocnych recenzji kosmetycznych nowości oraz mnogość arcyciekawych stylizacji.
    Moja ocena: 2/10

    2.       Glamour, listopad, NR 11, cena 4,99 zł
    W przeciwieństwie do JOY-a, w najnowszym Glamour co drugi artykuł jest świetnie napisany i ponadto na bardzo ciekawy temat. Na stronie 34 Craig David udziela wywiadu, na 38 stronie czytamy o Coco Racha, na stronie 68 mamy tekst „seks eksperci.com”, a na stronie 132 Monika Berkowska pisze o przyjaciółkach (dziewczyny wiedzą, o co chodzi).
     Właściwie nie wiadomo, co czytać najpierw.  Wszystkie inne teksty dopełniają ten bardzo udany numer, a jedynie wywiad z modelką z okładki nie przyciąga.
    Moja ocena: 7/10

    3.       Uroda, listopad, nr 11, cena 4,99 zł
    „Uroda” ma to do siebie, że jest albo bardzo udana albo bardzo nieudana. Zupełnie nie wiem, w jaki sposób mogłabym to opisać -  ja to pojmuję intuicyjnie. Ten numer obfituje w ciekawe rankingi kosmetyków, miłe dla oka stylizacje i fajne wstawki life stylowe. Wniosek? Numer udany.

    4.      Cosmopolitan, grudzień, numer 12, cena 3,99 zł
    Warto mieć ten numer chociażby ze względu na kontrowersyjną okładkę, na której Małgorzata Socha została odmłodzona, ale jednocześnie nieco zniekształcona, przez co wygląda bardziej jak postać z gry komputerowej niż żywa kobieta.
    Polecam artykuł o eks i tekst o modelkach xxl. Ostatnio Cosmopolitan bardzo się poprawił i z trochę infantylnego pisma, w którym co miesiąc publikowano te same porady seksualne (ale w innej konfiguracji), wzniósł się na poziom lepszy niż obecnie reprezentują Wysokie Obcasy.
    Moja ocena: 8/10


    Dziewczyny, a Wy co czytacie? Polećcie konkretne tytuły.

4 komentarze:

  1. zgadzam się z oceną joy, do tego zdaje mi się,że wzorują się strasznie na glamour co jest słabe:/
    glamour jest bardzo w porządku, jedno z lepszych pism z tego kręgu, a jak dla mnie cosmo jest pełne..głupot;p ale może się coś zmieniło,nie wiem, nie kupuję;p
    wolę HB, KMag, vogue, fashion i inne typowo branżowe (fotograficzno-modowe) pisma bo nie interesują mnie skandale gwiazdeczek i ich życie, wolę konkrety:)

    pozdrawiam słonecznie,
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  2. Skandale gwiazdeczek i ich życie to faktycznie mało ciekawa sprawa. Mnie głównie interesują dobre reportaże albo zwyczajnie porządne artykuły, ale o takie ciężko.
    Teraz jeszcze polecam na pewno Twój Styl - chociaż nowego numeru nie kupiłam ze względu na odstręczająca Dorotę Welmann na okładce. Nie lubie jej.
    HP jest super, to fakt, ale chyba wolę zagraniczne edycje. Mam na pewno sentyment do Vogue'a:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po takie pisma, ale te artykuły w nich wydają się całkiem ciekawe. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow