środa, 28 maja 2014

BARDZO KONTROWERSYJNY TEKST O TAMPONACH ZE SKRZYDEŁKAMI

   Recenzja tamponów może stanowić pewne niebezpieczeństwo - zwłaszcza dla Czytelników; dlatego proszę, by osoby posiadające słabe nerwy lub rozrusznik serca jak najprędzej zaprzestały czytania. Nie biorę odpowiedzialności za żadne uszczerbki na zdrowiu (zarówno fizycznym jak i psychicznym czy emocjonalnym) spowodowane lekturą tego postu.

    Z tamponami jest tak, że nikt ich nie recenzuje, przez co potencjalnej użytkowniczce pozostaje jedynie zawierzyć reklamie, która zawsze pokazuje utopijną wizję przebiegu menstruacji. Nigdy nic w niej nie przecieka, nie plami się, nie tyje, nie ma PMS itd.. Stąd moja recenzja. Mam nadzieję, że pomogę:).

   Tamponów wolno używać przez cały okres. Trzeba je zmieniać średnio co 3-4 godziny. Wyjątkiem są noce - trudno, żeby każda kobieta, która i tak musi znosić trudy związane z przechodzeniem miesiączki, musiała budzić się w nocy co kilka godzin i zmieniać tampon. Oczywiście stworzono wiele rodzajów tamponów w wersji "night", ale nie zawsze były to udane produkty - (UWAGA! NIE POKAZUJCIE TEGO CHŁOPAKOWI/MĘŻOWI/PARTNEROWI!!!) - tampony potrafią w końcu przeciekać. Stąd właśnie wzięły się zapewne również tampony, o których chcę napisać - i polecić.

   o.b.® ProComfort™ Night to bodaj najlepszy produkt tej marki, do której wcześniej (przyznaję!) nie miałam zaufania. Teraz jednak kompletnie zmieniłam zdanie i w mojej kosmetyczce na stałe zagościły o.b. ProComfort Night.
   Co w nich takiego niezwykłego, że przekonały nawet mnie? 
Przede wszystkim... mają skrzydełka. Naprawdę. Same zobaczcie:

   Wygląda to trochę dziwnie i zaskakująco, ale nic nie zmienia w aplikacji, 
za to wzmacnia (zwłaszcza nocny) komfort. Te skrzydełka nazywają się
SilkTouchTM i naprawdę dopasowują się do kobiecego ciała 
(w zgodzie z zapewnieniami producenta). Są chłonne i wygodne. 
Poza tym sznureczek jest bardzo mocny, nie urywa się ani nie drze.

Jeżeli macie dylemat - jakie tampony wybrać na 
noc w pierwszych dniach okresu - te będą najlepsze, naprawdę.

   Są dostępne w dwóch rozmiarach
(wg mnie na początek warto zacząć od normal):

   Normal zapewniają optymalną ochronę przy mniej obfitym okresie
   Super rekomendowane dla kobiet o obfitym okresie

Absolutnie je polecam - możecie mi zaufać. 
Przetestowałam bardzo wiele tego typu produktów i mam dużą wiedzę 
na ich temat :).

   Znacie ten produkt z o.b.? Macie jakieś uwagi co do tamponów ogólnie? 

Jakich marek używacie? Tampony czy podpaski?

11 komentarzy:

  1. Nie mam ulubionej marki tamponów, używam różnych i ogólnie jestem zadowolona ale zawsze używam też cieniutkiej podpaski . przyznam się też, że mam opory aby używac tamponów w nocy (no chyba, że jestem w pracy) nigdy tego nie robię. Przyznam sie też , że tamponów ze skrzydełkami nie znałam wcześniej.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaręczam - przy tych nie trzeba żądnej asekuracyjnej, cieniutkiej podpaski;).

      Usuń
  2. A ja nie lubię używać tamponów, jakoś zawsze wybieram podpaski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamponów nie używa się dla przyjemności;).

      Usuń
    2. A ja bym powiedziała, że właśnie dla przyjemności! Odkąd zaczęłam używać tamponów, jest mi źle w podpasce - czuję, że ciągle jest mi tam mokro, czuję się nieświeża i mam wrażenie, że za chwileczkę przemięknę :P Z tamponami nic takiego się nie dzieje. Jeśli nie boli mnie brzuch, to w ogóle zapominam o tym, że mam okres :) I mogę swobodnie pójść na siłownię!
      Zawsze używam o.b., jednak nigdy jeszcze nie próbowałam wersji Night. Nie mam problemów z bardzo obfitym krwawieniem, dlatego zwykłe tampony mi wystarczą :)

      Usuń
    3. To wszystko prawda - dla mnie nieprzyjemne jest przechodzenie okresu, a nie używanie tamponów:).

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę ze skrzydełkami :) Kiedyś wystarczały mi podpaski, dziś zmuszona jestem używać tamponów ale tylko w te burzliwe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzydełka to nowość:). Też jestem zdania, że tampony powinno się przeznaczać jedynie na burzowe dni;).

      Usuń
  4. Takich ze skrzydełkami nie używałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą:). Są na pewno w Drogerii Natura;).

      Usuń
  5. Co wolicie? I w jakich sytuacjach? ;) http://kobiecosc.info/podpaska-kontra-tampon-wybrac/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow