czwartek, 29 maja 2014

ULGA DLA RĄK BY DOVE

   Właściwie o każdej porze roku dłonie są narażone na wysuszenie skóry 
i nie powinno być okresów, kiedy zaniedbujemy ich pielęgnację. Poza tym (nie wiem, czy wiecie) łatwo zniwelować istnienie "suchych skórek" właśnie poprzez systematyczne używanie kremów do rąk. Nawilżanie, nawilżanie, nawilżanie. Najlepiej po każdym myciu rąk warto użyć kilka kropel kremu.

   Wiecie, do czego prowadzi nieużywanie kremu do rąk?

  • Suche, bolące skórki;
  • stopniowo wysuszająca się skóra
  • robiąca się z czasem czerwoną
  • i napiętą
  • i bolącą
  • i brzydką.
   Dosłownie przed chwilą na mojej półce pojawił się krem do rąk dla skóry bardzo suchej - Intensywnie odżywiający krem do rąk marki "Dove", 
do której ostatnio powrócił mój sentyment:). Jako mała dziewczynka często długo zbierałam różne monetki w stosik, który w pewnym momencie robił się tak duży, że mogłam mamie kupić na urodziny coś z Dove. Moja mama zawsze lubiła Dove.



   Krem z Dove to kosmetyk lekki i łatwo się wchłaniający, chociaż jest przeznaczony dla bardzo suchej skóry. Zazwyczaj tego typu produkty mają gęstą konsystencję i pozostawiają tłusty filtr na skórze. Tu tego nie ma. Ponadto ten krem nie tylko nawilża, ale dzięki formule DeepCare Complex z naturalnymi dla skóry składnikami odżywiającymi oraz bogatym olejkiem, pomaga w stopniowej odbudowie naskórka.

   Moim zdaniem jest bardzo przyjemny - szybko się wchłania, ładnie pachnie, ma eleganckie opakowanie i wygodny aplikator. Poza tym lubię Dove.

   Jeżeli macie suche dłonie, może warto spróbować tego kremu? Jeżeli ktoś już spróbował - proszę o wrażenia:).

2 komentarze:

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow