poniedziałek, 19 maja 2014

Założyć czy zjeść?

   Pytanie: "Czy to można zjeść?" towarzyszy mi od kilku dni - od momentu otrzymania paczki z biżuterią ze sklepu www.ugryz.com.pl.
   Właścicielką i pomysłodawczynią sklepu "Ugryź!" jest trzydziestokilkuletnia mieszkanka Trójmiasta - Aleksandra Wołoszko.
   Wcześniej Ola była barmanką oraz kierownikiem zmiany w restauracji i (choć zarówno ludzie jak i atmosfera tam były świetne) postanowiła zrezygnować. Szukała swojego miejsca w różnych dziedzinach - próbowała nawet dostać się do Policji (ale poległa na testach sprawnościowych).
   Myślała o założeniu własnego sklepu z kosmetykami lub właśnie kosztownościami (z metali i kamieni szlachetnych), ale ... zwyczajnie nie miała pieniędzy. 
   W międzyczasie zaczęła zajmować się biżuterią z koralików. Po pewnym czasie (inspirując się uwielbianymi przez siebie słodyczami) spod rąk Oli zaczęły wychodzić kolczyki, bransoletki, naszyjniki czy broszki imitujące jedzenie: głównie słodycze.






    Ola własnoręcznie robi wszystkie "słodycze". Osobiście uważam, że to małe arcydzieła - asortyment jej internetowego sklepu przeglądam z uczuciem wizyty w bajkowej cukierni. Nie tylko ja zresztą byłabym skłonna pomylić biżuterię Oli z prawdziwym jedzeniem. Od kiedy noszę naszyjnik z herbatnikiem w kształcie serca, nie było osoby, która nie zwróciłaby na niego uwagi, a większość zapytała: "Prawdziwy?". 
Poniżej zdjęcie:



   Kilka osób zapytało mnie, czy nosząc w uszach miniaturowe serniki albo równie drobne jagodowe babeczki, jestem bardziej czy mniej głodna - odpowiadam: mniej. Choć Ola wykonuje swoją biżuterię ze specjalnej modeliny, wystarczy to, by zrekompensować mi brak jadalnych słodyczy.

   To prawda, że zarówno w Internecie jak i w realu funkcjonuje mnóstwo osób, robiących biżuterię, imitującą jedzenie, drobne przedmioty użytkowe  itp.. Czym moim zdaniem wyróżnia się Ola Wołoszko ze swoim sklepem Ugryź! ? Przede wszystkim profesjonalizmem i starannością. Każda wykonana przez nią rzecz jest idealna - bez skazy, jakby robiona na zamówienie. Moje kolczyki z jagodowymi babeczkami albo filiżanki z herbatą (z cytryną!) to wierne odzwierciedlenia pełnowymiarowych potraw. Ponadto - przesyłka dopracowana w najmniejszych szczegółach: od taśmy klejącej na pudełku, przez pieczątkę z napisem "Ugryź" aż po elegancką, papierową torebkę, w której znajduje się mniejsza (foliowa) z zamówieniem. W trakcie otwierania paczki od "Ugryź" wręcz czuć magię Bożego Narodzenia!:). Poza tym każda rzecz w sklepie www.ugryz.com.pl jest robiona ręcznie, więc stanowi unikat.




   Aleksandra Wołoszko robi również biżuterię na zamówienie - jest naprawdę utalentowana!I popularna - Ola wykonała na zamówienie biżuterię do 5. i 6. sezonu programu TVN Wiem Co Jem: kolczyki dla prowadzącej program Katarzyny Bosackiej.


    Moja (niedawno poznana) koleżanka była bardzo zdziwiona moimi pomysłami na stylizacje odpowiednie dla takich dodatków. Czy jest możliwe, by jednocześnie z uszu zwisały nam kolorowe babeczki, a powaga została zachowana? Za kilka dni pokażę Wam, że tak - zamieszczę zdjęcia z moimi pomysłami na stylizacje z biżuterią z Ugryź! :). A póki co...




KONKURS!!!

   Moje Drogie! I Moi Drodzy!

   Uroczyście ogłaszam pierwszy konkurs na Spinkach i Szpilkach!
Nagrody są zacne - jeżeli podobał Wam się post o biżuterii z Ugryz.com.pl
albo lubicie zwyczajnie: uwielbiacie słodycze, 
ten konkurs jest właśnie dla Was!


Zasady:
By móc wziąć udział w konkursie należy 
- być fanek Spinek i Szpilek na Facebooku LINK oraz
- być fanem sklepu Ugryź! na Facebooku: LINK .

ZADANIE KONKURSOWE: 

  • Napiszcie wierszyk albo krótką rymowankę na temat... słodyczy! Wyślijcie swoją pracę na adres e-mail: a.e.wilczynska@gmail.com (w temacie wpisując UGRYŹ KONKURS) lub wpiszcie w komentarzu pod postem informującym o konkursie. 
  • Informację o wygranej prześlę na e-mail lub profil na FB, z których dotarł do mnie zwycięski utwór.
Wygrywa najśmieszniejsza, najciekawsza albo najbardziej oryginalna praca...!
Warunek: to musi być Wasz autorski pomysł - rzeczy ściągnięte z Internetu,
będą zdyskwalifikowane.

Termin nadsyłania prac: 31 maja 2014 r., g.23.59 :)
Nagrody:
Pierwsza nagrodą będą kolczyki "deser kawowy":



 Druga nagroda to kolczyki "naleśniki":


REGULAMIN:


  • Organizatorem konkursu jest blog spinkiiszpilki.blogspot.com. 
  • Nagrody zostały ufundowane przez  UGRYŹ .
  • Konkurs trwa od: 19.05 do godziny 23.59 28.05.2014r. 
  • Wybiorę dwóch Zwycięzców.
  • Można wysłać dowolną liczbę zgłoszeń. 
  • Wyniki zostaną ogłoszone na blogu Spinki i Szpilki 1 czerwca 2014 r. - czyli w Dzień Dziecka.
  • Biorąc udział w zabawie, zgadzasz się na podanie na blogu Twoich danych przy ogłoszeniu wyników.
  • Autorzy zwycięskich utworów zrzekają się swoich praw autorskich na poczet właścicielki bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com 
  • Wysyłka nagrody zostanie zrealizowana przez właścicielkę bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com. 
  • Zastrzegam sobie prawo do przerwania lub wydłużenia okresu trwania konkursu.


Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.




18 komentarzy:

  1. Dlatego warto wziąć udział w konkursie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez Ciebie chodzę dzisiaj na głodzie cukrowym!
    Weszłam tam i wyjść nie mogłam, nawet moim dziewczynkom pokazałam te cudeńka:)
    Jak tylko mąż wróci z pracy wysyłam go po ciacha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelino, zaręczam Ci, że dużo zdrowiej zrobić zakupy na Ugryz.com.pl niż w cukierni:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ładnie by Ci w nich było - więc graj, zabawa trwa:)

      Usuń
  5. Słodkie cudeńka! Chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju ale cuda!!! Tyle dobrze, że nie jadalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiersz już przesłałam, a cudeńka z Ugryź są naprawdę słodkie. Moja córka w opasce z ciasteczkiem cała staje się "do schrupania", a książka z zakładką (herbata z cytryną) lepiej się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bm je wszystkie zjadła.:)) Założyć nie mogę bo mam alergię na różne metale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku śliczne sa te babeczki to bym zjadla oj tak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow