czwartek, 12 czerwca 2014

GLAMOUR BY TONI&GUY

   Dziewczyny! Upał czy nie - fryzura musi wyglądać idealnie. Jakie macie metody na wymodelowanie/ ułożenie włosów? Ja stosowałam pianki, żele i lakiery naprawdę wielu firm i (niestety) niewiele mi to dało. Mam długie, gęste i tym samym dość "ciężkie" włosy, których nie trzymają się loki czy pukle. Ostatnio (by wyglądać glamour) używam na "wielkie wyjścia" Toni&Guy Glamour, lakier do włosów, mocne utrwalenie (250 ml). 

    Myślę, że to naprawdę dobry kosmetyk w adekwatnej cenie. Nie skleja włosów, nie śmierdzi (w przeciwieństwie do wielu tego typu produktów) i sprawia, że moje włosy są na swoim miejscu przez zadziwiająco długi czas :). Czy potrzeba czegoś więcej, by zadowolić kobietę?

5 komentarzy:

  1. Ja zastanawiam się nad sprayem z solą morską z tej firmy :) Nie pamiętam dokładnej nazwy, ale słyszałam, że nadaje włosom taki plażowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczesciej jednak nosze roznego rodzaju koczki i baaardzo rzadko uzywam produktow do stylizacji..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja prawie wcale nie używam lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wierna lakierom z Loreal, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow