środa, 25 czerwca 2014

makijaż provoke by irena eris - konkurs

   Wiele blogerek zostało poproszonych o wykonanie makijażu nowymi kosmetykami kolorowymi Ireny Eris na konkurs zorganizowany przez tę markę. Jestem bardzo dumna, że udało mi się znaleźć w gronie wyróżnionych blogerek.
   Mogłyśmy wybrać jeden z dwóch zestawów kosmetyków - ja wybrałam CARRIBEAN SEA SPIRIT:). Znalazł się w nim cudny modelator twarzy, czarny tusz do rzęs, kredka do brwi, baza pod cienie i dwukolorowy komplet cieni do powiek (zielony i żółty). O tych kosmetykach z pewnością niedługo ukaże się odrębny post:).
   Niestety - mogłyśmy używać jedynie tych produktów, które otrzymałyśmy - stąd brak czarnej kreski (czy jakiejkolwiek - ja zrobiłam mokrą linię cieniem) i (niestety) nieodpowiedni kolor podkładu. Przy ocenianiu weźcie na to poprawkę;).
   Nie wiem, czy mi się to udało, ale w swoim makijażu chciałam uzyskać efekt prowokacji i zadziorności typowej dla kobiet z lat 70. XX wieku. Makijaż miał być letni i prowokujący. Udało się?

A tutaj zamieszczam zdjęcia na konkurs:




Brak komentarzy:

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow