poniedziałek, 2 czerwca 2014

PAESE W MOJEJ KOSMETYCZCE

   Paese to marka, o której chciałam od dawna napisać. To bardzo popularna (według moich obserwacji) firma wśród wszelkiej maści internautek. 
Skusiła i mnie! Czy było warto?
    



   Matowy cień do powiek "kaszmir neo" (na zdjęciu) to jeden z ulubionych w mojej palecie. Jest intensywny i dokładnie taki, na jaki wskazuje pigment. W tym wypadku nie trzeba nawet sprawdzać koloru osobiście - na dłoni czy nadgarstku. Cień bardzo ładnie się rozciera i długo utrzymuje na powiece: właściwie niezależnie od obecności bazy. Jedynym minusem jest opakowanie - odkręcane wieczko jest (niestety) dość niewygodne w użyciu.
   Używam go do bardzo kolorowych makijaży - czy chciałybyście zobaczyć zdjęcia?
   Korektor rozświetlający "clair" to bardzo wygodny kosmetyk w pędzelku. Bardzo lekki. Posiadany przeze mnie odcień jest ponadto dość jasny, by ładnie komponować się z moją (bladą wręcz) cerą. Nie jest to produkt, którym można maskować ogromne cienie pod oczami, ale sprawdza się w roli codziennego rozświetlacza.

   Podsumowując: bardzo lubię oba produkty i wiem, że pomimo niskiej ceny spokojnie mogą konkurować z droższymi markami z wyższych półek.

   Znacie markę Paese? Lubicie? Używacie?

15 komentarzy:

  1. Markę znam, ale do tej pory chyba jeszcze niczego z niej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czegoś jednak użyjesz, daj znać ew. linkiem z recenzją:)

      Usuń
  2. Nie mam do niej dostępu :/
    Myślałam, że to róż, a to okazał się być cień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z Paese, jednak zastanawiam się na kupnem boxa. Wychodzi taniej i no ładnie brzmi : box ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kupisz box - koniecznie napisz recenzję i daj o tym znać:). Sama właśnie też uwielbiam boxy.:)

      Usuń
  4. znam tą markę i z każdego produktu byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich bazę pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię ich róż :) W pięknym, intensywnym, różowym odcieniu, ożywia każdy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz użyłam tego cienia ze zdjęcia jako różu;).

      Usuń
  7. Ja nic jeszcze nie używałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chapsnęłam ostanio dwa boxy kosmetyczne i jak na razie ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji jeszcze używać kosmetyków z tej firmy. Marka jest mi jednak dobrze znana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten cień by mi się przydał, wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow