niedziela, 22 czerwca 2014

PARSZYWA DWUNASTA ŚLIWKA....!

   Kolejny tom przygód Śliweczki (wyd. Fabryka Słów) przynosi nową wiedzę o Komandosie. Tym razem Stephanie Plum musi się zmierzyć z bardzo dziwną sytuacją, gdy poznaje... jego żonę. Lula daje koncerty (ubrana w białe stringi z piórami) w domu starców, a wkurzony i napalony Morelli siedzi w domu ze złamaną nogą.


   Problemem każdego następnego tomu o przygodach Stephanie Plum jest zakończenie, które niebotycznie denerwuje, ponieważ zachęca do przeczytania kolejnej części - która jeszcze nie istnieje. To koszmar, który spotkał mnie po raz dwunasty!
   Nie będę rozpisywać się o treści "Parszywej dwunastki", ale powiem jedno: fabuła Was zaskoczy, zaintryguje i zaciekawi. Córka Komandosa zostaje porwana... przez Komandosa. Kobieta podająca się za jego małżonkę nachodzi Stephanie i ginie w tajemniczych okolicznościach. Lula ma romans z kimś, kto (wg mnie) bardzo do niej pasuje. Dzieje się! W tym wszystkim trochę zgubiła się babcia Mazurowa - chociaż próbowała mieć epizod piosenkarski. 
   Słowem: najlepsza lektura na lato!

5 komentarzy:

  1. nie znam, ale chętnie po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam i nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam każdą część i teraz mnie zaiteresowalas ;p Żona i córka Komandosa ♥ to bd coś :) nie moge się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jacie kręce! juz nie moge síe doczekac !!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow