czwartek, 19 czerwca 2014

RZECZY, W KTÓRE WARTO ZAINWESTOWAĆ

   Dziewczyny!
   Wiem, że każda z nas jest inna - jedna lubi mieć pełną torebkę przydatnych fantów, a inna odwrotnie: nie potrzebuje niczego.No i pieniądze - nie każdy je ma, a nawet jeśli to... za mało.
   Borykam się (wierzcie mi!) z tymi samymi dylematami co Wy - od zbyt małej kwoty na koncie do równie niewielkiej torebki. Wierzę jednak, że są pewne rzeczy, które każda z nas powinna mieć - w dodatku dobrej jakości!

1. Okulary przeciwsłoneczne
   Żadne za 5 zł z bazarku na rogu czy promocyjne kupione "prawie" oryginalne Chanel. Warto zainwestować w dobra markę, która zapewni ładny design i zdrowe oczy. Ja mam Brendę:).
2. Torebka
   Jeżeli idziecie na jakąkolwiek rozmowę kwalifikacyjną - kobieta, która będzie Was przepytywać, na pewno spojrzy na Waszą torebkę. Idziecie do teściowej na pierwszą w życiu herbatkę - zostaniecie ocenione między innymi na jej podstawie. Dobrze mieć kilka torebek - na pewno jakąś wizytową, inną sportową i casualową. Oczywiście każda powinna pasować do Waszych ubrań, inaczej cały zabieg mija się z celem.
3. Buty
   To kolejna podstawa. W każdej chwili musicie być przygotowane na wielkie wyjście albo biwak. Kilkaset par butów jest przesadą, ale kilka dobrze dobranych to skarb. Szpilki, tenisówki, mokasyny, balerinki, codzienne trzewiki czy sandałki... To już kwestia Waszych przyzwyczajeń. Głupio jednak zorientować się, że za 5 minut wychodzimy na czyjś ślub/ na wycieczkę do lasu i nie mamy eleganckich czółenek/ adidasów.
4. Ładny notesik.
   Niestety - klasa polega tez na tym, że w razie potrzeby wyjmujemy z torebki elegancki notesik, a nie poszarpane karteluszki.  
5. Pomadka
   Przyda się w każdej chwili - dla odświeżenia ust po pocałunku albo... posmarowania nią klucza, który się zacina w zamku (patrz: Bridget Jones).

Co dopisujemy do listy?:)

8 komentarzy:

  1. Smartfon koniecznie z internetem. ;) A tak naprawdę jeszcze ładna kosmetyczkę w razie czego z niezbędną zawartością. I też ładny składany parasol w razie deszczu, dopisałabym całą listę ale przez to będzie ważyć pół tony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a uwierzysz, że ja rzadko torebkę nosze;p?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie wiedziałam, że torebka jest aż tak ważna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie z tej listy istotne są buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torebka to coś na co ja zwracam uwagę, nawet u teściowej ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem nieco dziwna, ale ja zawsze muszę mieć zegarek i słuchawki... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak napisała Daisy - jeszcze dodała bym dobry parasol:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow