wtorek, 10 czerwca 2014

SUCHY SZAMPON W NATARCIU

  Lubicie myć włosy? Ja właściwie nigdy nie mam na to czasu. Przy długości moich mycie, suszenie i czesanie to min. pół godziny - skąd je wziąć? Nie mówię o nakładaniu odżywek, masek itd.. Z drugiej strony - nie mogę iść do pracy z brudnymi włosami.
   Dziś po raz kolejny stanęłam przed dylematem: spóźnić się do pracy (lub iść do niej z mokrą głową) albo być w pracy punktualnie - z brudnymi i nieświeżymi włosami. Przyznajcie same - to konflikt tragiczny.

   Przypomniałam sobie, że mam nowy, ale nieużywany (i trochę zapomniany) suchy szampon z Dove. Nie korzystałam z niego, ponieważ... nie byłam przekonana do idei suchych szamponów. Wszyscy się nimi zachwycają, a ja nie. Moje zaufanie trudno zdobyć:). W tym wypadku jednak musiałam spróbować.


   Instrukcja była bardzo czytelna: z odległości 20-30 cm spryskaj włosy szamponem, jednocześnie energicznie ja masuj, a na końcu wyczesz dokładnie. Trochę się bałam, ale spryskałam (pojawił się jasny nalot), wmasowałam, wyczesałam. Efekt? WOW! Włosy lepiej się układałby, niż gdybym umyła włosy - wyglądały świeżo, ale jednocześnie sprawiały wrażenie bardziej zdyscyplinowanych. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem. Teraz nie wiem, jak mogłam funkcjonować bez suchego szamponu - łatwo wpaść ze skrajności w skrajność:).
   Dove Refresh+Care moge rekomendować jako znakomity suchy szampon. Zobaczymy, na ile starczy 200 ml!

   Użyłam go rano - mamy wieczór, a moje włosy nadal są świeże. Polecam! Używacie suchych szamponów? Znacie ten z Dove? Gdyby ktoś był ciekawy - w Rossmannie kosztuje 18,99 zł:).
Przypominam o konkursie z Dove:)

9 komentarzy:

  1. ja zazwyczaj używam Batiste albo z Isany, ale ten kiedyś też przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej pory używałam suchego szamponu Isany, ale może na ten też kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się boję suchych szamponów od kiedy łupież mi się przyplątał:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko jeden suchy szampon z Batiste ale go nie lubiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie muszę go koniecznie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale mnie zaciekawił. :) Pozdrawiam. :_

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzam go kupić, i będzie moim pierwszym suchym szamponem ;)) Mam nadzieję, ze się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miała jeszcze go, mam swojego ulubieńca Batista.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow