niedziela, 1 czerwca 2014

ZWYCIĘZCY KONKURSU "UGRYŹ"!!! KTO WYGRAŁ KOLCZYKI? :)

   W związku z tym, że w konkursie wzięły udział same Panie, pozwolę sobie napisać:
   Drogie!
Bardzo dziękuję Wam za zainteresowanie I Konkursem Spinek i Szpilek
- a szczególnie jestem pełna podziwu dla każdej z Was, która przysłała do mnie swój utwór.
   Musicie wiedzieć, że wybór Zwycięzcy był ogromnie trudny. Nadesłałyście prace na bardzo wysokim poziomie. Gratuluję Wam wszystkim!!! :)

   Poniżej przedstawiam Wam dwa zwycięskie utwory. Walka była zacięta, 
ale o ostatecznej decyzji zdecydowała puenta wiersza - tylko w jednym wierszu wspomniano o przedmiocie konkursu, czyli kolczykach:).

I MIEJSCE - JOANNA MALESZYK

wygrała:
Oto zwycięski wiersz:

Żelki, lody, słodkie puszki
Uwielbiam je od pieluszki
Za ich wygląd apetyczny
I smak błogi, eteryczny.. .
Gdy Czekolady zjem kawałeczek -
W endorfinach  mam już porządeczek
Batoniki energii mi dodają
i w tłuszcz się nie zamieniają

By szczęśliwy był mój brzuszek,
Zjem dziś z truskawką placuszek.
Kawał ze mnie łakomczuszka,
Nie zostawię ni okruszka.

Nie zapomnę o radosnym serduszku
Deser z kawa powieszę w każdym uszku :D




II MIEJSCE - MAŁGORZATA BIELSKA

wygrała:
 Oto zwycięski wiersz:
  

uzależnienie :)

Zęby bolą, pupa rośnie a ja gryzę je radośnie
Draże, ciastka i praliny na imprezie i  bez przyczyny
Na wieczorek przed ekranem zamiast frutów miód z sezamem
Będą goście -  to wspaniale zjemy ciasto "morskie fale"
Mogę z lunchu zrezygnować by eklerką się rajcować
Koniec pracy -  koniec stresu nogi niosą do adresu
Który dobrze znam od wieków - do cukierni - świata grzechów.
Cóż, że ciągle obiecuję że przestane - wciąż kupuję

Tylko waga ciągle kłamie - chyba ją odstąpię mamie
Lub wymienię gdzieś na necie - oddam wagę chcecie, chcecie?
W zamian  proszę tak niewiele - czekoladę przyjaciele :)


Z Laureatkami konkursu skontaktuję się drogą mejlową.

Ależ dziewczyny są zdolne!!!:)

7 komentarzy:

  1. O kurczę, ale jestem zaskoczona, bardzo mi miło, że mój wierszyk się spodobał! Biżuteria z Ugryź jest extra, myślę, że to będa moje pierwsze kolczyki z tego sklepu, ale nie ostatnie. Gratuluję też Małgorzacie pysznych naleśników:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hurra :) bardzo się ciszę i z niecierpliwością czekam na następne konkursy. Pani Joasiu - gratulacje.
    Małgorzata bielska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow