poniedziałek, 14 lipca 2014

III KONKURS SPINEK I SZPILEK - TYM RAZEM Z REXONĄ :) WAKACJE REXONY!

    Moje Drogie! I Drodzy!
Zapraszam wszem i wobec do wzięcia udziału w III Konkursie Spinek i Szpilek - tym razem we współpracy z marką Rexona.

   Każdy, kto śledzi Facebook Spinek i Szpilek, pewnie zauważył, że zapowiadałam ogłoszenie konkursu na niedzielę... ale w sobotę wzięłam ślub i zupełnie pochłonęło mnie życie małżeńskie! Wybaczycie mi?:) A oto konkurs...:).

KONKURS

Zasady:
By móc wziąć udział w konkursie należy 
- być fanek Spinek i Szpilek na Facebooku LINK 
- oraz udostępnić informację o konkursie na swoim profilu na Facebooku lub blogu.

Jeżeli mój blog Wam się podoba - będzie mi miło, 
jeśli go zaobserwujecie, ale to nie jest element obowiązkowy:).

ZADANIE KONKURSOWE:


  • Gdzie wakacje spędza Rexona? Zrób zdjęcie (technika i sprzęt - obojętne czy będzie to fotografia z lustrzanki czy telefonu:)) dowolnego produktu marki Rexona w wakacyjnych okolicznościach.  Na plaży, w górach, w lodówce, torebce, łazience... Sami wiecie najlepiej!!! :)
  • Liczy się wszystko: pomysł, dowcip, skuteczność, wykonanie...!:). 
  • Wybiorę trzech Zwycięzców!!! :)
Wyślijcie swoją pracę na adres e-mail: a.e.wilczynska@gmail.com
(w temacie wpisując KONKURS WAKACJE REXONY). 
Nazwiska Zwycięzców wraz z ich pracami ogłoszę 1 sierpnia 2014 r. 

Termin nadsyłania prac: 31 lipca 2014 r., g.23.59 :)
Nagrody:
 Każdy Zwycięzca otrzyma zestaw kosmetyków marki Rexona
składający się z następujących kosmetyków: dezodorant, sztyft oraz kulka:).


  POWODZENIA! :)

REGULAMIN:
  • Organizatorem konkursu jest blog spinkiiszpilki.blogspot.com.  
  • Konkurs trwa od: 14.07.2014 r. do 31.07.2014 r. do godziny 23.59
  • Wybiorę trzech Zwycięzców.
  • Można wysłać dowolną liczbę zgłoszeń. 
  • Wyniki zostaną ogłoszone na blogu Spinki i Szpilki 1 sierpnia 2014 r..
  • Biorąc udział w zabawie, zgadzasz się na podanie na blogu Twoich danych przy ogłoszeniu wyników.
  • Autorzy zwycięskich utworów zrzekają się swoich praw autorskich na poczet właścicielki bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com 
  • Wysyłka nagrody zostanie zrealizowana przez właścicielkę bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com. 
  • Zastrzegam sobie prawo do przerwania lub wydłużenia okresu trwania konkursu.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.

2 komentarze:

  1. Biorę udział ;)
    Obserwuję bloga jako: DziwnaJa
    Polubiłam na Fb jako: Basia Szotowska
    Udostępniłam informację na blogu: http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com
    Zdjęcia wysłałam na podany wyżej adres mailowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow