wtorek, 29 lipca 2014

LATO W SUKIENCE Z MASZYNKĄ Wilkinson Extra3 Beauty Sun

   Nie po raz pierwszy muszę napisać, że nie lubię depilować czy golić nóg. Niestety, w każde lato jestem zmuszona przezwyciężać swoją niechęć do tej czynności, ponieważ z kolei uwielbiam sandały noszone przy gołej stopie i zwiewnej sukience. Co robić? No depilować. Lub golić. 
   Tydzień temu wypróbowałam maszynki Wilkinson Extra3 Beauty Sun oraz żel do depilacji o zapachu leśnych owoców - również marki Wilkinson.


   Opakowanie czterech jednorazowych maszynek do golenia kosztuje 12,49 zł. Paczka takowych zawiera 4 sztuki, zatem jedna to odpowiednik ok. 3 zł. Na pojedyńczą sesję golenia, na obie, owłosione (przyznaję) nogi (łydki same) wykorzystałam... jedna maszynkę. Nie wiem, czy jest to kwestia trzech ostrzy, ergonomicznej rączki czy paska nawilżającego z aloesem, ale (cokolwiek by to nie było) golenie z marką Wilkinson wspominam bardzo przyjemnie.




   Żel jest niesamowicie wydajny - puszka wystarczy mi chyba na całe lato, sądząc po tym, że na na pojedynczą sesję golenia zużyłam dwie krople wielkości pestki moreli. Ponadto kosmetyk ten jest ma ładny zapach. Nie wiem jak Wy, ale ja nie przepadam za standardowym zapachem, jaki ma większość tego typu produktów. Aromat leśnych owoców sprawił, że cały zabieg był... fajny.


   Maszynka mnie nie podrażniła, a żel nie uczulił. Efekt "gładkiej łydki" trzymał się przez ok. tydzień. Żółty kolor maszynek dodaje słońca całej historii. Polecam;).
   
   Moja ocena: 9/10 :)



9 komentarzy:

  1. Tydzień z gładkimi nogami? Zazdroszcze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tydzień? :o Strasznie długo. Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja nie raz wieczorem zrobię depilację, a rano już czuję kłujące włoski ;/

      Usuń
    2. Dokładnie to samo chciałam powiedzieć - Tydzień?
      Zazdroszczę :)

      Usuń
    3. Inaczej nie pisałabym o goleniu - tydzień to rzecz, o której trzeba napisać.

      Usuń
  3. Lubię maszynki z tej firmy :) Tydzień to sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam, ale dobrze, że się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow