poniedziałek, 28 lipca 2014

ZAPOWIEDŹ TOTALNIE NIESAMOWITEJ KOLEKCJI LIMITOWANEJ MAC The Simpsons

   Gdybym miała wymienić pięć moich ulubionych marek kosmetycznych, z pewnością wspomniałabym o MAC. Ich produkty do makijażu stanowią wypadkową stylu, jakości i klasy. Przyznaję: jestem fanką.
   
   A już zupełnie uwielbiam ich edycje limitowane. Z sentymentem wspominam kolekcję "Archie's girl", inspirowaną popularnym komiksem z lat 50. XX wieku. Oczywiście ja utożsamiam się mimo woli z blondwłosą Betty:).

   Generalnie nie piszę o zapowiedziach na rynku, ale... dla tej kolekcji MAC muszę zrobić wyjątek.

   MAC THE SIMPSONS
 
    Wprost nie mogę się doczekać tej serii. W dzieciństwie uwielbiałam Simpsonów;). A Wy? :).



Kolekcja limitowana, dostępna od 1 września jedynie w salonach MAC 
w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach (Warszawa) 
oraz na www.maccosmetics.pl

8 komentarzy:

  1. O kurcze, ale super. Szkoda ze tylko w Wawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda, jest przecież sklep internetowy MAC www.maccosmetics.pl :).

      Usuń
  2. ojacie super! juz widze jak moja dwulatka dobiera sie do moich kosmetykow hahha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej się nie skuszę na nic z tej kolekcji, ale przyznam, że ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o niej, mieli świetny pomysł na tą serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem kolekcja mnie nie zachwyca, kolory nie moje :/

    OdpowiedzUsuń
  6. a na mnie te wszystkie serie, limitowane edycje nie robią większego wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow