wtorek, 19 sierpnia 2014

KOLORY LATA W LAKIERACH DO PAZNOKCI

   Dawno już nie pisałam o lakierach do paznokci, a przecież bardzo je lubię (choć nie do końca umiem używać) i mam ich mnóstwo. Na imieniny zaś dostałam dwa "Astor Fashion Studio" w tak pięknych kolorach, że muszę się Wam pochwalić.

   Kolor: "293 IGLIGLI WATER" to jeden z najpiękniejszych turkusów, jakie miałam przyjemność testować. I używać:). Pasuje do ogromnej ilości stylizacji - zarówno do formalnych błękitów, pstrokatych czerwieni jak i czerni. Ja najbardziej lubię go w połączeniu kolorów czerwony, niebieski, biały.
 
   Drugi kolor to "299 INDIAN CITRUS" - energetyczna żółć. To już bardziej szalona barwa, ale wciąż otwierająca wiele możliwości w kwestii doboru stylizacji. Nie polecam jednak tego koloru na rozmowę kwalifikacyjną;). 
   Znacie lakiery Astor? Jak ją oceniacie w kontekście wielu innych marek "lakierowych"? Ja jestem zadowolona - lakier dość długo się trzyma i ładnie kryje. Nie jestem jednak ekspertką i chętnie poznam Wasze opinie.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam i żółć i turkusy :) Sto procent lata w lecie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam dwa inne kolorki z tej kolekcji Astor i tez jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow