sobota, 30 sierpnia 2014

PIELĘGNACJA SKÓRY W KLASIE "A"

   Po ślubie, weselu, stresach przedślubnych (chcecie o nich oddzielny post?) i wakacjach moja cera potrzebowała ukojenia. Wody, troski, oczyszczania i odświeżania. Pomógł mi sztab kosmetyków marki Pharmaceris z serii dla skóry wrażliwej i alergicznej.

     
   Nawilżający płyn micelarny z tej kolekcji jest jedynym tego typu produktem w mojej łazience. Polecam dla odświeżenia skóry w ciągu dnia. Do demakijażu polecam Mleczko do oczyszczania i demakijażu twarzy - delikatnie usuwa makijaż i jest bardzo wydajne. Łagodząca pianka myjąca ma pożądane właściwości łagodzące i uspokajające,ale i tak moim faworytem jest Łagodny tonik nawilżający, odpowiedni na każdą okazję i pogodę.

  Mam je ponad miesiąc, a widzicie, jak mało do tej pory zużyłam:).
  Do tej pory to mój pierwszy kontakt z tą marką, więc liczę, że polecicie mi inny, równie znakomite kosmetyki z tym logo:).

12 komentarzy:

  1. Mam piankę w zapasach :) Jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, wyglądają na bardzo wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie Poczytam o twoich stresach przedślubnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam jeszcze tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii Pharmaceris nie miałam jeszcze żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płyn micelarny mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z Pharmacerisowej linii A.

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam kilku kosmetyków tej firmy i nigdy się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja znam tylko te kosmetyki tylko z blogów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow