niedziela, 24 sierpnia 2014

TRZYNASTY ODCINEK SERIALU "STEPHANIE PLUM"

   Gdzieś przeczytałam, że każda kolejna książka o przygodach Stephanie Plum jest jak odcinek serialu. Zgadzam się, ale ubolewam, że przede mną już tylko kilka odcinków - i to nie w stałej porze emisji jak "Moda na sukces".

   Stephanie Plum już się nie boi kolejnych płatnych i (samowolnych) zabójców. Tym razem... zostaje oskarżona o zabójstwo byłego męża. Morelli gdzieś znika, bo musi pilnować tajnego świadka, Lula uprawia dziki seks z Czołgiem, a Babcia Mazurowa przyprowadza domu kolejnych narzeczonych, w tym jednego z tupecikiem, łudząco podobnym do wielkiego, włochatego pająka. Czyli: norma.

   Mogę jedynie napisać, że po raz kolejny zniknęłam na kilka dni z rzeczywistości, by znaleźć się gdzieś pomiędzy Grajdołem a granicami Trenton. Niestety nie w stroju Komandosa, który Steph przybiera gdy u niego pomieszkuje, ale... w rewelacyjnej koszulce Stephanie Plum!!!
Jak Wam się podoba?:)


     

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lula uprawia dziki seks z Czołgiem" zaintrygowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow