piątek, 15 sierpnia 2014

WYNIKI KONKURSU "WAKACJE Z REXONĄ"

   Drogie i Drodzy!
Dziękuję za liczny udział w konkursie "Wakacje z Rexoną". Chwilami aż sama zazdrościłam Rexonie tylu wakacyjnych wrażeń;). 

   Wybrałam różne prace - zarówno takie, gdzie dużą rolę odegrała wyobraźnia i przekaz czysto symboliczny jak i technika czy interesujący pomysł.

   Niniejszym ogłaszam wyniki konkursu: "Wakacje z Rexoną". Trzy Panie otrzymają ode mnie zestaw kosmetyków Rexony: sztyft, kulkę i dezodorant. GRATULUJĘ!!! :)

    Pierwsze wyróżnione zdjęcie jest autorstwa Barbary Szotowskiej. Ślady na piasku:).



   Drugie wyróżnione zdjęcie otrzymałam od Eweliny Sobieraj - taka mała Rexona pojechała sama do Japonii?:) Czy to Chiny? W każdym razie dziękuję za wzbudzenie apetytu na azjatycką potrawę:).


   Trzecia wyróżniona praca należy do Magdaleny Szarawagi, której Rexona jeździła bryczką i traktorem, pływała statkiem, była w ZOO i nawet latała balonem:).



   Niebawem ogłoszę kolejny konkurs - może macie pomysły na zadanie konkursowe? Do tej pory na Spinkach i Szpilkach odbyły się trzy konkursy z różnymi zadaniami - należało napisać wiersz, przepis na zadbane włosy oraz zrobić zdjęcie. Które zadanie było Waszym zdaniem najciekawsze? :)

7 komentarzy:

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow