sobota, 6 września 2014

NAILS INC. LONDON, CZYLI LUKSUS NA PAZNOKCIACH

   Ostatnio coraz częściej maluję paznokcie. Jednak dbanie o tę cześć mojego ciała sprawia mi wiele problemu. Jak widzicie na zdjęciu - mam suche i czerwone skórki. Może możecie mi polecić jakąś dobrą odżywkę do nich? Z przyjemnością przetestuję coś dobrego.
   Ulubioną markę lakierów do paznokci mam już od dawna - to Nails Inc. London. Ich produkty dostępne są na wyłączność w Sephorze. Oczywiście - wydaje się, że 60 zł za lakier do paznokci to o wiele za dużo, jednak jeżeli za tą cenę otrzymuje się kosmetyk wysokiej klasy - inwestycja jest udana.

   Na zdjęciu trzymam buteleczkę koloru "Porchester square" - aksamitnego beżu. Absolutnie uwielbiam tę barwę. Tak pomalowane paznokcie pasują do każdego stroju - nie rzucają się w oczy w pracy, a na imprezie podkreślają wyrafinowanie właścicielki. Ładnie wydłużają palce. Sam lakier jest trwały, dość szybko wysycha i nie traci połysku. Kryształki na nakrętce cieszą oko - gdybym mogła, powiesiłabym tę buteleczkę na szyi i nosiła jak biżuterię;).
   Znacie tę markę? Lubicie tak neutralne i eleganckie kolory na paznokciach?
   PS.: Jeżeli zechcecie kupić coś z Nails Inc. London, polecam założenie karty Sephora. Mam ją:). Jeżeli macie ochotę, mogę napisać odrębny post o zaletach z jej posiadania:).

6 komentarzy:

  1. Fajny nudziak, a buteleczka rzeczywiście bardzo bogata, cieszy oko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stonowana barwa, uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek.

    zapraszam do udziału!!! ;)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow