niedziela, 14 września 2014

NOWA MARKA KOSMETYCZNA POLSKIM RYNKU - relacja z konferencji prasowej Vaseline

   4 września 2014 r. (czwartek)odbyła się konferencja prasowa inaugurująca pojawienie się na polskim rynku nowej marki kosmetycznej - Vaseline. Spotkanie prowadziła piękna Paulina Krupińska (Miss Polonia 2012), a gośćmi specjalnymi były: Anna Orłowska, Anita Sokołowska i Kinga Baranowska.

   Każda z zaproszonych Pań ma inną specyfikę pracy (Anna Orłowska to makijażystka, Anita Sokołowska jest aktorką, a Kinga Baranowska to alpinistka), a jednak w każdej z nich produkty Vaseline wydają się być niezbędne.
   Produkty Vaseline są hipoalergiczne, szybko się wchłaniają, nie zawierają wody, nie zatykają porów. Oczywiście cenię Annę Orłowską i szanuję pracę Anity Sokołowskiej, ale z tych trzech Pań najbardziej przekonuje mnie rekomendacja Kingi Baranowskiej, która ma skórę narażoną na wiele szkodliwych czynników atmosferycznych, a na wysokościach jej organizm nie toleruje innych kosmetyków niż te naturalne. 
   Konferencja była fantastyczna - nie mogło zabraknąć na niej Spinek i Szpilek. Szkoda, że nie wiedziałam, że ktoś właśnie robi zdjęcie;). Jestem tą dziewczyną w czarnej sukience i z dziwną miną;).
   Produkty Vaseline dzielą się na trzy segmenty: Vaseline Petroleum Jelly (w praktycznym pudełeczku), Vaseline Intensive Care (regenerujące i nawilżające balsamy do ciała) oraz Vaseline Spray&Go (moja ulubiona seria innowacyjnych balsamów w sprayu).
   Po kilku dniach używania mogę Wam polecić te kosmetyki. Nigdy nie miałam tak fantastycznego balsamu do ciała jak ten w sprayu (na zdj. pierwszy z lewej). Natychmiast się wchłania, a z uwagi na sposób aplikacji - jest niesamowicie wydajny. Z kolei Vaseline Petroleum Jelly (na zdj. pierwszy z prawej) to zamknięte w praktycznym pudełeczku 100 % wysoko oczyszczonej wazeliny. Absolutnie polecam!
   Kosmetyki Vaseline są dostępne w Rossmannie w różnych wariantach zapachowych.
   Znacie tę markę?

18 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Ale fajnie, że o niej napisałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam marki i u mnie w rosku jej nie widziałam jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę zarówno o marce jak i o balsamie w sprayu :D Chętnie wypróbuję, jak trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam w tej formie musi byc rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy najbardziej ciekawią mnie właśnie te balsamy w spray`u :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je właśnie w Rossmannie i nawet sobie pooglądałam z ciekawości, ale nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie znam, ale dobrze się o nowej marce dowiedzieć. Balsamy w sprayu wydają się bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamidła mnie kuszą standardowe, w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci, że miałaś okazję wziąć udział w takiej konferencji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, ciekawa jestem tych kosmetyków. Muszę ich poszukać w Rossmannie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwa trochę negatywnie mi się kojarzy... mam nadzieję, że nie są oparte na wazelinie/parafinie jak 95% kosmetyków na rynku. Przyjrzę się tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie znam, ale ten balsam w sprayu mnie całkiem zaciekawił. Może częściej sięgałabym po jakikolwiek balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ciekawią mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsam w sprayu bardzo mnie ciekawi, ale ze względu na bardzo sucha skórę z zakupem wstrzymam się do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że miałaś okazję uczestniczyć w tej konferencji :) Ciekawa jestem jak sprawdzą się kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow