czwartek, 9 października 2014

LOVE BY TOUS, CZYLI PERFUMY Z MISIEM

   Znacie markę Tous i jej misia? Przyznam się Wam całkiem szczerze, że jestem fanką Tous - ich biżuterii, kosmetyków, galanterii. Mam tylko kilka produktów sygnowanych słynnym misiem, ale każdy z nich służy mi wiernie i...pięknie!
   Moją najnowszą zdobyczą od Tous jest woda toaletowa o znaczącej nazwie "Love". Czym pachnie? Różami, owocami, może drzewem sandałowym i piżmem? Trawą cytrynową? Słonecznym dniem i elegancką sukienką? Lampką wina z Ukochanym? Nie sprawdzałam składu i linii zapachowych tej wody, ponieważ mam wrażenie, że te perfumy zmieniają się... zależnie od tego, jak się czuję. I czego potrzebuję.
   Kiedy powąchałam je po raz pierwszy zapach wydał się ciężki, ale po chwili jakby rozmył się w powietrzu i otulił mnie delikatnym aromatem kwiatów, owoców i czegoś magicznego. Od kilkunastu dni używam tej wody codziennie rano - i mam wrażenie, że często podkreśla moją kobiecość, jednocześnie dodając pewności siebie. Czasem zaś "Love" pomaga mi odnaleźć w sobie uroczą trzpiotkę. 
   Designerski flakonik z kokardką wygląda bardzo stylowo na półce:). Jeżeli chcecie kupić tę wodę sobie lub jakiejś bliskiej kobiecie (mamie, siostrze, może przyjaciółce?), polecam Sephorę - KLIK.
   To mój pierwszy zapach od Tous - opowiecie mnie o innych? Też lubicie misia Tous?:)

17 komentarzy:

  1. jaka urocza buteleczka, zapach pewnie spodobałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę w Sephorze - koniecznie je powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam perfum tej marki, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to nowość, niezmiennie kocham Angel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na jakiś fajny przepis na perfumy domowej roboty :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym powąchała te perfumy, na pewno muszą mieć piękny zapach, buteleczka też urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. flakon jest uroczy:) podoba mi się jak pięknie, wręcz poetycko napisałaś o tych perfumach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Zastanawiałam się właśnie, czy ten styl opisu przypadnie Wam do gustu.

      Usuń
  8. Flakonik uroczy :) Nie znam tego zapachu, ale na pewno się z nim zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i pachna jak dezodorant z kiosku za 3zl. Po 3 godz kiedy juz ich prawie nie czuc przypominaja kostke toaletowa domestos (cytrynowa)
    Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty? Kurczę, chciałabym mieć w takim razie taka kostkę toaletową;). Tous rulez;).

      Usuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow