sobota, 25 października 2014

RZECZOWO O MODZIE MĘSKIEJ - MR. VINTAGE

   Mr. Vintage (Michał Kędziora) to bloger, który naprawdę rzeczowo pisze o modzie męskiej. Jego poradnik (o tym samym tytule) to swoiste kompendium najbardziej elementarnych prawd i zasad dotyczących szeroko pojętej męskiej garderoby. Ta książka może być zarówno biletem w podróż do odnalezienia własnego stylu jak i pomocą w wyjaśnieniu drobnych niejasności w kwestii koloru butów na letnim przyjęciu czy odpowiedniego koloru koszuli na wieczornej gali.
   Spis treści zawiera oddzielne rozdziały na temat garniturów, marynarek, butów, swetrów czy płaszczy. Każdy moduł składa się z bardzo rozsądnie pogrupowanych informacji na temat konkretnej części garderoby lub zbioru produktów. Oddzielna część dotycząca pielęgnacji ubrań powinna być obowiązkową lekturą dla każdego - niezależnie od zasobności portfela. Warto wiedzieć, że nawet najdroższe buty szybko przestaną wyglądać luksusowo i stylowo, jeżeli nie będziecie o nie dbać.
   Choć "Rzeczowo o modzie męskiej" (wyd. SQN) podarowałam mężowi, sama po cichu z przyjemnością przeglądam poradnik Mr. Vintage'a - z czystej ciekawości. Michał Kędziora wykonał naprawdę ogromną ilość pracy przy tworzeniu swojej książki. On sklasyfikował męską garderobę! WOW! Zdajecie sobie sprawę, ile jest rodzajów butów, szortów, stylów marynarek? Jak krawat potrafi zmienić kształt twarzy? Jak ważna jest faktura koszuli?
   Kolejną zaletą poradnika Mr. Vintage'a jest skupienie się na temacie mody męskiej, a nie samego blogera. Naprawdę rzadko się zdarza, by osoba publiczna nie próbowała promować siebie kosztem przekazywanych treści. Jestem pod wrażeniem!
   Dziewczyny! Kobiety! Polecam Wam tę książkę jako absolutnie uniwersalny prezent dla bliskiego Wam mężczyzny. Zapraszam Was również na BLOG MR. VINTAGE.

10 komentarzy:

  1. fajna książka i przydatna dla niektórych mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę jej poszukać, dziś lecę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na prezent na zbliżające się święta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba podsunę mojemu mężulkowi, aczkolwiek jego styl bardzo mi się podoba i zawsze jak kupuje coś nowego to pyta czy mi się podoba. Jeżeli nie to po prostu daną rzecz zwraca. Mieliśmy jedną taka sytuacje z butami, a tak to trafia w 100% w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo czyli jednak fajna! Dobrze wiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta książka, fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogła by być dobra dla mojego męża pod choinkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna książka i często zaglądam na jego blog :) A Wy gdzie zaopatrzacie garderobę? Sieciówki czy szyjecie na miarę? Ja zazwyczaj w Grand Moda Męska robię zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow