piątek, 24 października 2014

UŚMIECH, PROSZĘ!!! :)

   Stanowczo w życiu nie doceniamy roli uśmiechu. Mam tu na myśli wszystko - zarówno wizytę w aptece czy sklepie spożywczym jak i rozmowę kwalifikacyjną albo wyjście z psem na spacer. Wiele jest teorii na temat robienia dobrego, pierwszego wrażenia - jedni zwracają uwagę na dłonie, inni na włosy, a kolejni na zapach albo strój. Myślę jednak, że uśmiech można uznać za dość uniwersalne kryterium wywierania pozytywnych impresji.
   Uśmiechać może się każdy - to nic nie kosztuje i nie wymaga specjalnych umiejętności. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka szczegółów, które sprawią, że uśmiech będzie jeszcze piękniejszy.


 Przede wszystkim - usta. Jeżeli są suche - zastosujecie balsam lub pomadkę (u mnie sprawdza się Rexaline). Zaś łuszczącą się skórkę na wargach należy usunąć specjalnym peelingiem (rekomenduję Pat&Rub). I zęby! Koniecznie zainwestujcie w dobrą pastę do zębów. Ja ostatnio używam Signal - "White Now Gold" oraz "Glowing White". Na szczególną uwagę zasługuje zwłaszcza Signal w odsłonie "White Now Gold" - z dwóch powodów. Po pierwsze ta pasta to jeden z niewielu tego typu produktów z peelingiem, który naprawdę "ściera" zęby. To fantastyczna rzecz - polecam! Poza tym po użyciu "White..." zęby i język mają niebieski kolor. To z kolei dość psychodeliczne uczucie:).
   Ostatnią rzeczą, która jest niezbędna przy stworzeniu pięknego, szczerego uśmiechu... jest dobry humor:). Z czego dziś się cieszycie?:)

15 komentarzy:

  1. Peelingu uzywam z Lusha Bubble gum a co do Last lubie Oral b

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety coraz cześciej mam wrażenie, że ludzie o tym zapominają i skupiając suę na paznokciach czy tuszu do rzęs, zapominają, że najlepsza szminka nie będzie wygladała dobrze przy zaniedbanych zębach. Bardzo lubiłam serum Rexaline wiec ciekawa jestem tego balsamu do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mawiają, że dłonie są naszą wizytówką, ale zarówno piękny uśmiech przy zadbanych zębach wiele o nas świadczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling do ust z Pat&Rub z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh peeling chodzi za mna wiec jutro sama sobie jakis zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne produkty a łyżą można "drążyć" wszystkie owoce. Arbuz ładnie wychodzi. Możesz kupić w każdym większym markecie przy kuchennych akcesoriach, w Duce lub Ikea, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem uzależniona od past wybielajacych

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do past to ja mojęuzywać tylko elmexu, mam słabiutkie szkliwo:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Na uśmiech na szczęście nie narzekam a wybielam zęby paskami Blend-a-med :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Do peelingu ust uzywam zwykłej szczoteczki do zębów, tania i starcza na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się co do roli dobrego humoru. Tylko czasem trudno o niego...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta nowa pasta Signal brzmi ciekawie, niebieski kolor:-) Poszukam jej:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow