piątek, 5 grudnia 2014

CO WŁOŻYĆ DO SKARPETY, CZYLI... już jutro mikołajki! :)

   Jutro Mikołajki!!! :) Uwielbiam #Mikołajki i #BożeNarodzenie. W dzieciństwie (choć jestem ogromnym śpiochem od zawsze) właśnie w te dni budziłam się najwcześniej (nawet o 3 w nocy!) i starałam się wypatrzeć w ciemności Świętego Mikołaja, elfy albo chociaż (sic!) prezenty. Zazwyczaj kończyło się to na obudzeniu rodziców i w efekcie - zagonieniu mnie z powrotem do łóżka.
   Jako dorosła (wg dowodu osobistego) kobieta jestem już bardziej nastawiona na dawanie niż otrzymywanie prezentów. Mam plan, który realizuję konsekwentnie przez cały rok:). W wielkim pudle gromadzę podarki dla bliskich i rodziny, a w drugim - wstążki i kolorowy papier do pakowanie ich. Zakładam, że otoczka, w której umieszczamy upominek to również jego część:).
   Od dziś do Świąt postaram się w swoich postach sugerować Wam, gdzie i co możecie kupić bliskim. Mam naprawdę wiele pomysłów i chętnie się z Wami nimi podzielę:). Pierwszym jest Sephora i Pat&Rub.
   Sklep internetowy Sephory (zwłaszcza dla posiadaczy karty Sephora) to skarbiec prezentów. Ponadto jej posiadacze dość często dostają specjalne oferty rabatowe na e-mail lub przez SMS, więc oferty bywają naprawdę ciekawe i korzystne. Marka Pat&Rub to naturalne kosmetyki, które można nabyć w sklepie internetowym firmy lub właśnie w Sephorze. Polecam Wam Pat&Rub jako uniwersalne źródło prezentów na święta: dla mamy, siostry, teściowej, ale też dla taty czy teścia (oferta męskich kosmetyków jest bardzo ciekawa). Ekskluzywnym prezentem będzie na pewno olejek rozświetlający do ciała i twarzy, który widzicie na fotografii. Z pewnością spodoba się każdemu, kto jest wielbicielem słońca i lubi podkreślać swoją opaleniznę. Drobinki mają bardzo delikatny blask, więc nie miejcie obaw, że będziecie wyglądać jak bombki choinkowe;). Ponadto działanie odżywczo-nawilżająco-pielęgnujące sprawi, że skóra obdarowanej osoby będzie miękka i aksamitna. Słońce pod choinką! :)
   Polecam też wszelkie masła do ciała od Pat&Rub i serię SPA:). Lubicie Pat&Rub? W świątecznych podarkach od Was znajdzie się coś spod ich szyldu?    
   Jak obchodzicie Mikołajki?:) Macie już prezenty? Wkładacie je do skarpety, pod poduszkę?:) My z mężem zazwyczaj nie wytrzymujemy i dajemy sobie prezenty wcześniej:). Po prostu tak bardzo nie możemy się doczekać:).

10 komentarzy:

  1. Wow..ale błyskotek : ) !!
    Ja polecam peeling cukrowy do ust P&R : )

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam kosmetyków P&R ale w przyszłości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka kosmetyków Pat&Rub :) Niektóre są rzeczywiście godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam dotąd żadnego kosmetyku Pat&Rub. Ja mam nadzieję, że do mnie Mikołaj przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja unikam dawania w prezencie kosmetyków - trudno dobrze trafić w czyjś gust. Sama często dostaję nietrafione. Wolę dawać książki - tu też można nie trafić, ale zawsze długo kombinuję, co mogłoby zainteresować daną osobę. :-) No i większość osób, z którymi "wymieniam się prezentami" nie kryje swoich upodobań (ja też nie ;-)), więc zwykle jesteśmy zadowoleni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. My mikołajki obchodzimy bardzo symbolicznie, są prezenty, ale staramy się raczej cieszyć sobą, wyjsć na miasto, skraść buziaka pod jemiołą ;), spędzić razem sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Pat&Rub niestety nic nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za ciekawe inspiracje, będę zaglądać :)
    Super dziewczyna z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle tych opcji, że najlepiej zainwestować w leki przeciwbólowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow