piątek, 30 stycznia 2015

WALENTYNKOWY KONKURS!!!

   Pewnego dnia w mojej grupie w zerówce wszyscy nagle zaczęli mówić o miłości. 
Nie wiadomo, jak my (jako wtedy małe dzieci) zorientowaliśmy się, że...tak, że są Walentynki. Nasza Pani powiedziała nam wtedy, że jeżeli kogoś lubimy, możemy zrobić dla niego kartkę 
z wyznaniem uczuć. Ja dostałam dwie:). Pamiętam, że te nasze kartki były pokraczne, 
ale pełne serca. Oczywiście każdy próbował napisać lub narysować coś, 
co będzie kojarzyć się z miłością.

   Dziś proponuję Wam konkurs fotograficzny  
- zadanie konkursowe brzmi: "Zrób zdjęcie, które przedstawi miłość".  
Zdjęcie może przedstawiać osobę, która kojarzy Wam się z miłością, rzecz, sytuację, 
która wywołała u Was skojarzenie z miłością... 
Zostawiam Wam pełną dowolność interpretacji:). 
Wygra fotografia, która mnie najbardziej skojarzy się z miłością:).

ZASADY
 By móc wziąć udział w konkursie należy: 
- być fanem Spinek i Szpilek na Facebooku LINK.
- oraz być fanem Sephora Polska na Facebooku LINK.
Będzie mi miło, jeżeli zaobserwujesz mojego bloga, 
ale to nie jest wymagane przy udziale w konkursie:). 


Wyślijcie swoją pracę na adres e-mail: a.e.wilczynska@gmail.com
(w temacie wpisując SEPHORA LOVE). 

 
Nazwisko Zwycięzcy wraz ze zwycięskim zdjęciem 

ogłoszę dokładnie 14 lutego 2015 r. 
Ktoś z Was dostanie Walentynkę:).

Termin nadsyłania prac: 13 lutego 2015 r., g.23.59 :)
Nagrody: 
Zestaw Love Box marki Sephora 
zawierający: aksamitny żel do mycia rąk, 
delikatny płyn do kąpieli, 
naklejki do personalizacji 
oraz myjkę.
REGULAMIN KONKURSU: 
- Organizatorem konkursu jest blog spinkiiszpilki.blogspot.com.  
- Konkurs trwa od: 30.01.2015 r. do 13.02.2015 r. do godziny 23.59 
- Wybiorę jednego Zwycięzcę.- Można wysłać dowolną liczbę zgłoszeń. 
- Wyniki zostaną ogłoszone na blogu Spinki i Szpilki 14 lutego 2015 r.. 
- Biorąc udział w zabawie, zgadzasz się na podanie na blogu Twoich danych przy ogłoszeniu wyników. 
- Autorka bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com nie ponosi ewentualnych konsekwencji prawnych w przypadku, gdy osoba zgłaszająca swoją pracę konkursową nie będzie jej autorką/ właścicielką bądź pełnomocnikiem do dysponowania nią.
- Autor zwycięskiej pracy zrzeka się swoich praw autorskich na poczet właścicielki bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com 
- Wysyłka nagrody zostanie zrealizowana przez właścicielkę bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com. 
- Zastrzegam sobie prawo do przerwania lub wydłużenia okresu trwania konkursu.
- Nie wysyłam nagród poza granice Polski.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.

POWODZENIA!!!

16 komentarzy:

  1. To ja pomyśle i zaraz przeszperam zdjęcia.Fajnie,że można zgłaszać więcej niż jedno:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, ja wygrałam jakiś czas temu w konkursie z Rexoną, więc teraz wypada abym dała szansę innym. Chętnie pooglądam zwycięskie zdjęcie - jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no! taki zajefajny konkurs! głupio byłoby startowac ponownie :((((

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na konkurs, jak będę miała pomysł na foto to wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs, moze wezmę udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, powodzenia wszystkim. Może mi zeż coś wpadnoe do głowy to się zgłoszę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow