czwartek, 5 lutego 2015

SPINKI I SZPILKI W KONKURSIE "BLOG ROKU 2014"! FANI - ŁĄCZCIE SIĘ! :)

   Długo wahałam się, czy napisać ten post... Czy wypada?
   Zgodziłam się na udział w konkursie Blog Roku 2014. Pomyślałam, że będzie to testem, czy Spinki i Szpilki mają jakąkolwiek siłę oddziaływania.
   Wiem, że blog ma swoich fanów - świadczą o tym statystyki, komentarze i Wasze prywatne wiadomości do mnie. Pytanie jednak, ile osób na tyle ceni Spinki i Szpilki, że jest w stanie przeznaczyć na jego rozwój 1,23 zł?
Tym bardziej, że dochód z SMS-ów zostaje przeznaczony na fundację Dzieci Niczyje, więc dodatkowo można zrobić dobry uczynek.
http://www.blogroku.pl/2014/kategorie/spinki-i-szpilki,b7w,blog.html
 Staram się, by Spinki i Szpilki zawierały ciekawe i dopracowane treści. I chciałabym, by było jeszcze lepiej! Jeżeli wierzycie, że ten blog jest wart uwagi, ma potencjał i zwyczajnie lubicie tu zaglądać - proszę o głos. Z jednego numeru telefonu można na jeden blog zagłosować tylko raz, więc proszę o jednego SMS-a:
   Dziękuję za Wasze dotychczasowe zaangażowanie w życie Spinek i Szpilek. To Wasza zasługa, że Spinki i Szpilki znalazły się w tak prestiżowym konkursie! I tylko Wy możecie sprawić, że zajmą wysoką lokatę (a może nawet wygrają?) w konkursie Blog Roku 2014
   Ośmielam się Was prosić o wysłanie jednego SMS-a na Spinki i Szpilki. Fani Spinek i Szpilek - łączcie się!!! :) Kto się połączył?:) Kto wysłał SMS-a?:)

24 komentarze:

  1. Powodzenia kochana :* Zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeżeli zagłosowałaś na mnie, to powodzenie będzie;).

      Usuń
  3. poleciały dwa głosy :) trzymam kciuki, kochana :******

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i całego ogromu smsów!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jeden będzie od Ciebie;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, mam nadzieję, że trzymacie kciuki na telefonach komórkowych;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby się udało, powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, ja też się tam zgłosiłam, ale etap głosowania odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow