poniedziałek, 16 lutego 2015

MARC JACOBS BEAUTY W POLSCE JUŻ NIEDŁUGO...!

  Pod koniec zeszłego roku zostałam zaproszona na ekskluzywną konferencję prasową, której celem było powiadomienie reprezentantów najbardziej wpływowych tytułów kobiecych w Polsce, że wraz z wiosną w ofercie Sephora Polska pojawi się nowa marka: Marc Jacobs Beauty.
   (fot. Sephora)
    Nie muszę Wam mówić, jakie wywołało to poruszenie i zaciekawienie wszystkich. Nazwisko słynnego projektanta z połączeniu z kosmetykami do makijażu musi dać oszałamiający efekt. 
   Jeżeli kogoś nie stać na torebkę od Marca Jacobsa, na początek może kupić sobie lakier do paznokci sygnowany jego nazwiskiem. Ja chętnie:).
   (fot. Sephora)
   Oferta kosmetyków Marc Jacobs Beauty będzie zawierać ponad 150 produktów! Wśród nich znajdą się cudne szminki, designerskie lakiery do paznokci, podkłady, szminki...nawet specjalna część zawierająca męskie kosmetyki. Imponujący jest również highliner - ultra czarny liner, dzięki któremu kreska na oku staje się niesamowicie głęboka i aksamitna.
   Nie jest znana dokładna data premiery Marc Jacobs Beauty w Sephorze - może stanie się to 21. marca, czyli w pierwszy dzień wiosny? W Dzień Kobiet? A może 17 marca, czyli w moje urodziny?:) Niewiele na ten temat wiadomo, choć mowa jest generalnie o przełomie lutego i marca 2015.
    Pewnym jest natomiast, że te produkty są nie tylko znakomitymi kosmetykami do makijażu, ale również bardzo eleganckimi i stylowymi akcesoriami - lub nawet dodatkami!
   (fot. Sephora)
   Moja paletka cieni sygnowana nazwiskiem Marca Jacobsa jest jeszcze nieużywana - faktura cieni wydaje się być nazbyt doskonała, by nie byłoby mi jej szkoda psuć. Na szczęście na konferencji wypróbowałam ten sam model i wiem, że to moje kolory.
   (fot. Anna Dziadosz)
   Skusicie się na jakieś cudeńko by Marc Jacobs, kiedy pojawi się już w ofercie Sephory? Może któraś z Was zna te produkty z wizyt choćby w USA? Podobają  się Wam?:) Jak myślicie, kiedy nastąpi Wielka Premiera?

19 komentarzy:

  1. Gratuluję Zaproszenia ;)
    Napewno było to ciekawe spotkanie.
    Bardzo podoba mi się zestaw lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. skuszę sie jeśli ceny nie będą przesadzone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skuszę się. ta marka akurat mnie niczym nie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety to chyba jeszcze nie moja półka cenowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już sobie ostrze ząbki na te wspaniałości :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam wypróbować lakiery do paznokci, więc będę teraz miała okazję i to w ilu kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają zachęcająco, ale nie mam w okolicy (pewnie w promieniu 70 km) tej drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sephora ma świetnie działający sklep internetowy;).

      Usuń
  9. Jak dotąd u siebie mam dwa lakiery do paznokci i jestem na "tak" :) Czekam z niecierpliwością na produkty do ust. Nie wiem czemu w nich pokładam największe nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko świetnie się prezentuje, ale nie kuszą mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Premiera będzie chyba już w marcu, nie znam tych produktów ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak będzie wypadać cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne opakowania, zdecydowanie będą się rzucały w oczy pomiędzy półkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne opakowania mają te produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jakie te kosmetyki będą miały ceny.. Mam nadzieję, że nie przesadzone bo już mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancko wyglądają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno obejrzę, ale jestem ciekawa cen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow