wtorek, 31 marca 2015

IGRASZKI Z FISTASZKAMI, CZYLI CO TO JEST ODPOCZYNEK?

   Sposobów na odpoczynek jest mniej więcej tyle, ile ludzi na świecie. Ja najchętniej relaksuję się z dobrą książką lub filmem zagryzanymi fistaszkami lub... w trakcie snu. Wszystkie inne dziedziny życia traktuję zbyt poważnie, by móc traktować je jak regenerację;).
   (fot. Anna Dziadosz)
   Dziś chciałabym Wam polecić kilka wspaniałych filmów, które mogą umilić Wam najbliższe wieczory.
  • Przede wszystkim muszę napisać o "Blue Jasmine" Woody'ego Allena (z oskarową kreacją mojej ulubionej Cate Blanchett). Każda kobieta powinna go obejrzeć. To studium dezintegracji psychiki osoby, której wydawało się, że osiągnęła sukces, a jednocześnie dowód na zasadność wiary w marzenia. Jako lekturę uzupełniającą polecam "Tramwaj zwany pożądaniem" Tennessee Williamsa.
  •  "Okup" z Melem Gibsonem (którego jestem wielką fanką). Muszę Wam powiedzieć, że ta opowieść wbiła mnie w fotel i do ostatniej chwili trzymała w napięciu. Mocne kino, trudna historia, świetna obsada i rewelacyjny montaż.
  • "Spódnice w górę" - francuski film o kobietach, dla kobiet i przez kobietę nakręcony. Bohaterki nie ukrywają swoich natur i pewnie każda z Was znajdzie w nich kawałek siebie. Zaś Wasi mężczyźni mogą go nie zrozumieć;).
  Za kilka dni postaram się napisać o książkach, po które warto sięgnąć,a póki co proszę Was o tytuły nowych filmów, których nie znam, a Was zachwyciły;).

12 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie słowa igraszki i fistaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam żadnego z nich, ale chętnie obejrzę je ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zadnego nie widziałam, ale orzeszki lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cate Blanchett uwielbiam za rolę w Notatki o skandalu..... Blue Jasmine może uda mi sie zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam żadnego z nich, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także lubię leniuchować z książką :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w zasadzie nie umiem odpoczywać, niby kuchnia relaksuje, daje radość, ale mimo wszystko nie jest to odpoczynek :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych filmów, ale chętnie któryś poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale z chęcią obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam fistaszki! :D
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale w wolnej chwili na pewno to nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow