wtorek, 28 kwietnia 2015

FOTOPAMIĘTNIK: KWIECIEŃ 2015 :)

   Dostaję od Was mnóstwo pytań o mój wolny czas - jak go spędzam (oraz gdzie, z kim, co wtedy jem/ czytam/ myślę itd.). Gdybym miała dokumentować każdą wartą uwagi chwilę, potrzebowałabym co najmniej dwa razu dłuższej doby;). Jednakże od kwietnia staram się wrzucać na INSTAGRAM SPINEK I SZPILEK więcej zdjęć, ilustrujących okruchy z mojego życia;). W maju będzie ich na pewno więcej, a pod koniec każdego miesiąca postaram się robić jego podsumowanie. Poniżej widzicie fotopamiętnik z kwietnia 2015:
    Spinki i Szpilki uwielbiają kreatywne pomysły - niedawno zakończył się ten ze "Stuletnią Gospodą" w roli nagrody, a rozpoczął...z marką GLOV:). Oczywiście zapraszam Was do udziału!!! :) KONKURS z MARKĄ GLOV
   Jako Ambasadorka marki Marc Jacobs Beauty co jakiś czas staram się wrzucać na FB lub Instagram zdjęcia mojej kolekcji tych wspaniałych produktów, a za chwilę zobaczycie, jak wspaniałe można nimi tworzyć makijaże...! :)
   Wróciłam do fitnessu. Dziś po raz pierwszy od dwóch lat weszłam w moje krótkie, dżinsowe spodenki. Moja satysfakcja jest więcej niż ogromna! O tym, w jakim klubie ćwiczę i jak mi idzie, piszę w tym miejscu: KLIK.
   Dziś na FB Sephora Polska pojawił się nowy filmik promujący urządzenie do doboru podkładu - oglądajcie! Kto mnie zauważył?;) TUTAJ JEST FILMIK: KLIK.
   Ponadto nauczyłam się robić naleśniki, a dziś na obiad zjadłam spaghetti z suszonymi pomidorami:).
   Kolejne relacje będą obszerniejsze;).
   PS.: W kwietniu widziałam też najpiękniejszy zachód słońca (w Gołębiówce).
   A jak wyglądał Wasz kwiecień?

10 komentarzy:

  1. Kwiecien wspominam milo :) piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś śnieg padał także brakuje mi motywu zimowego w zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój kwiecień przeleciał tak szybko, że nie potrafię powiedzieć tak z marszu co się działo ;)
    na pewno Wielkanoc i na pewno wyjazd na Dolny Śląsk i do Czech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne zdjęcie, pięknie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam, i 3mam kciuki za efekty ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za książkę i miły drobiażdżek.Doszły.Aniu -babcia się cieszy!/przepraszam,ale oglądałam filmik i widzę na nim piękną dziewczynę z kolorowymi pasemkami,a ja przy niej jak matrona bym wyglądała!Dlatego proszę się nie gniewać,że mówię Aniu!/Pozdrawiam i życzę samych miłych chwil!Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój kwiecień to prawie same podróże... i to mi się w nim podobało :) Gratuluję powrotu do fitnessu, mnie też by się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktywny miesiąc był jak widać :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow