wtorek, 21 kwietnia 2015

InspiredBy - boxy subskrypcyjne z ulubionymi produktami znanych osób.

   Otrzymałam dziś wiadomość o totalnej nowości na polskim rynku - boxach subskrypcyjnych z ulubionymi produktami znanych osób. Nazywają się InspiredBy i prawdopodobnie za chwilę staną się kultowymi.

   "Do współpracy zaproszono aktorów, wokalistów, sportowców oraz ikony show biznesu. Każdy autor, cyklicznie tworzy dedykowaną kolekcję przedmiotów dla swoich fanów. W zestawach znajdują się również autorskie listy, wraz z opisem produktów i wyjaśnieniem, dlaczego znalazły się w pudełku.
   W pierwszej edycji InspiredBy można zapisać się na subskrypcję boxa od Ewy Chodakowskiej, Kasi Tusk, Anny Wendzikowskiej, Agnieszki Jastrzębskiej, Anety Zając, Stefano Terrazzino oraz Charlize Mystery."

   Szczerze mówiąc jestem ogromnie ciekawa tych pudełek. Mają się w nich znajdować nie tylko kosmetyki, ale również książki, płyty, gadżety oraz akcesoria i biżuteria. Na razie tajemnicą jest zawartość tych pudełek, ale wiadomo jedno: mają odzwierciedlać charakter i upodobania autora danego boxa.
   InspiredBy to projekt właścicieli słynnego Shinyboxa, co samo w sobie stanowi gwarancję jakości. Współpraca z gwiazdami to jej ukoronowanie.
   "Raz na trzy miesiące, box od wybranego autora, zostanie nam dostarczony prosto do domu, gdzie spokojnie możemy cieszyć się częścią świata naszej ulubionej gwiazdy.  W przesyłce znajdziemy list oraz niezwykłe prezenty od ulubionej gwiazdy. Subskrypcję można anulować w dowolnym momencie."
   Jeżeli jesteście ciekawe tego nowego projektu, zapraszam Was na stronę
www.inspiredby.pl, gdzie możecie o nim poczytać. 
   Ceny pudełek mają się wahać od 99 zł do 169 zł, a ich zawartość będzie przewyższać wartością koszt boxa co najmniej dwukrotnie - a w przypadku tych najdroższych boxów nawet trzykrotnie.

   Interesuje Was ten projekt? Subskrybujecie Shinyboxa? Pudełko z sygnaturą której gwiazdy najbardziej Was interesuje? Ja jestem ciekawa, co znajduje się w boxie Ewy Chodakowskiej (wiadomo - ćwiczę!); Agnieszki Jastrzębskiej (może jakieś akcesoria dziennikarskie?) i Stefano Terrazzino, bo to jedyny męski box i może mogłabym się nim podzielić z mężem;). 

10 komentarzy:

  1. Boxy się rozwijają jak widzę. Marketingowcy pracują, a pomysł za pomysłem goni. Jednak mnie rekomendacje celebrytów nie przekonują zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawią mnie dodatki niekosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow.....wartość zestawów to ponad 400 zł, wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę, zaciekawiłaś mnie tymi boxami, jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł moim zdaniem :)) fajna dla nich reklama

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa Chodakowska reklamowała Adidasa (dezodoranty), więc pewnie znajdzie się w tym boxie ;) Wg mnie, poza ciekawymi pudełkami, te boxy nie będą się różniły wiele od tych, które już są ;) Fajnie byłoby gdybym się myliła i byłyby bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zainteresowały mnie :) jestem ciekawa, jakie produkty wybiorą, by odzwierciedlić siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie już takie marketingowe chwyty chyba nie rajcują, ale sposób na sprzedaż cwany, trzeba przyznać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to Ci powiem, że mamy podobne typy w dwóch przypadkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow