wtorek, 26 maja 2015

JAK I Z KIM ŚWIĘTOWAŁAM 4. URODZINY HEBE?

   Wiecie, że w ubiegłą środę Drogeria Hebe obchodziła 4. urodziny? Impreza z tej okazji była huczna, tort zacny, jedzenie tuczące, a towarzystwo - ciekawe. Eventowi towarzyszyła premiera męskiego i damskiego zapachu "Halloween Tattoo" - dostępnych (oczywiście!) w Drogerii Hebe.
  (materiały prasowe)


(materiały prasowe)
    Do urokliwej restauracji zaproszono wyselekcjonowane grono dziennikarzy i blogerów oraz celebrytów, którzy całą imprezę nieco urozmaicili. Nie mogło zabraknąć Spinek i Szpilek:). 

   Wśród gwiazd szklanego ekranu pojawili się m.in.: Agnieszka Włodarczyk, Mikołaj Krawczyk, Anna Dereszowska, Odeta Moro oraz wiele innych, znanych twarzy.
 (materiały prasowe)
    (materiały prasowe) Agnieszka Włodarczyk i Anna Dereszowska mają cudne torby O bag - muszę taką mieć!:)
      W tym sezonie ogromnie modne stały się zmywalne tatuaże. A skoro jednym z tematów imprezy była premiera perfum: "Halloween Tattoo", to nie mogło zabraknąć tych kilkudniowych malunków. Wybór był ogromny - ja wybrałam chmurkę na nadgarstku;).
(materiały prasowe)
   Oczywiście tort zrobił na wszystkich ogromne wrażenie. Ciekawe, o czym pomyślało Hebe przy zdmuchiwaniu świeczek. Ja zastanawiałam się, ile kawałków mogę zjeść, by za bardzo nie przytyć.
    (materiały prasowe)
     Perfumy Halloween Tattoo ogromnie mi się spodobały. Są mocne, intensywne, ale jednocześnie bardzo erotyczne. Zdecydowanie jednak bardziej podobają mi się te w wersji męskiej (nie jestem w tym osamotniona!). Mojemu mężowi nasuwają na myśl wodę Calvin Klein One.

    (materiały prasowe) 
Z lewej strony widzicie mnie z Anną Dereszowską, której każda ciężarna może pozazdrościć wyglądu, 
a na fotografii z prawej jestem z przeuroczą Pauliną Korgol z ESPR.
     Myślicie, że mogłabym reklamować perfumy?:)
   Aaaa, jeżeli jesteście ciekawi, to miałam na sobie:
  • biała bluzka RubinFashion 
  • skórzana kurtka: nie pamiętam
  • szalik: nie pamiętam, ale coś nie znanego
  • spodnie ZARA 
  • pasek: Ralph Lauren 
  • buty: DIVERSE 
  • okulary: Brenda

(materiały prasowe)
   Urodziny Drogerii Hebe skłoniły mnie do zakupów u nich i muszę Wam powiedzieć, że warto. Asortyment jest ogromny (od wina, przez tampony, pieluchy aż do kremów, wszelakich płynów i perfum), ceny dość przystępne,a promocje kuszące. Szkoda, że stacjonarnych salonów Hebe jest wciąż bardzo mało. Jeżeli chodzi o warszawskie perfumerie Hebe - polecam tę na Alejach Jerozolimskich niedaleko dawnego Smyka. Jeszcze wciąż trwają tam urodzinowe promocje;). Polecam również stronę internetową Hebe: http://www.hebe.pl/
   W Waszym mieście jest Hebe? Robicie tam zakupy?

8 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :)) Fajna impreza a perfumy ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nasza Ania jak zawsze pięknie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię drogerie Hebe, ich asortyment jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywają urodziny pełna buźką ;o)

    Świetnie wyglądasz :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaglądam do Hebe rzadko. Jak mi się maski Kallos kończą :) Ale imprezę zrobili fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakim peelingu piszesz? bo w ostatnim czasie recenzji żadnego peelingu nie było u nas..

    OdpowiedzUsuń
  7. Po minie widać, że impreza była udana! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow