wtorek, 2 czerwca 2015

beGLOSSY MAJ 2015 - by HEBE

   Dawno, naprawdę dawno nie miałam w domu pudełka GLOSSYBOX, które w międzyczasie ewoluowało w beGlossy. Skupiłam się na zupełnie innych projektach i jedynie od czasu do czasu śledziłam na innych blogach zawartość tego i innych boxów.
   (fot. Anna Dziadosz)
    Jednakże wczoraj i u mnie pojawiło się najnowsze, majowe beGlossy, które spieszę Wam zrecenzować.
   Pudełko zostało stworzone przez drogerię Hebe. Zapewne ma to związek z jej niedawnymi 4.urodzinami. W związku z tym pudełko jest całe różowe i przypomina miniaturowy sklepik Hebe.
   Po rozpakowaniu widzimy kupon rabatowy na zakupy Hebe (przy min.50 zł rachunku, otrzymujecie w prezencie 10 zł). Mam nadzieję, że go wykorzystam;).
   Ponadto w pudełku znajdują się urocze naklejki stylizowane na czcionkę kojarzącą się z Hebe - napisy pozostają w podobnej konwencji.

(fot. Anna Dziadosz)
   Jeżeli chodzi o kosmetyki, na majowy beGlossy składa się: pomadka marki GOSH (mnie przypadł kremowy kolor, niewiele różniący się od naturalnej barwy moich ust), regeneracyjne serum do stóp marki SHEFOOT, krem do twarzy od BANDI, arganowa maska do włosów PROSALON oraz maska do włosów PHYTO i plastry na zniszczone pięty PUREDERM. Dodatkiem są kolczyki ze sztyftami od CAT&CAT - zabawne, że ja dostałam ulubione sówki;).
   Zawartość tego pudełka mówi jednoznacznie: zadbaj o włosy i stopy, nałóż na usta szminkę, załóż kolczyki i idź w miasto;). Jestem zadowolona z tego składu, ale myślę, że zamiast dwóch podobnych kosmetyków do pielęgnacji włosów, jeden z nich mógłby być choćby szamponem do włosów. Zabrakło też jakiegoś akcentu ściśle kojarzącego się z marką HEBE - np. różowej torby na zakupy z logiem marki.
   Poza tym beGlossy by HEBE bardzo mi się podoba. Ze wszystkich produktów nie używałam jedynie plastrów na pięty (chyba dam je mamie). Kolczyki są urocze, szminka bardzo elegancka (mam sentyment do tej marki), serum do stóp skutecznie nawilża, a maskę arganową znam i lubię od dawna.
   Jak Wy oceniacie majową edycję beGlossy? Dla zainteresowanych, pudełko można kupić tu: KLIK.

6 komentarzy:

  1. Ty masz przedziwny talent do wynajdywania perełek, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość, w szczególności zaciekawiła mnie maska Phyto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jej dziś użyję - wszyscy ją chwalą, a ja się właśnie kompletnie wysuszyłam na słońcu;).

      Usuń
  3. zawartość pudełeczka podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość bardzo mi się podoba i byłabym zadowolona z tego pudełka.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow