piątek, 19 czerwca 2015

DZIEŃ OJCA JEST RAZ W ROKU

   Myślę, że lekka nutka egoizmu zawarta w prezentach dla najbliższych nikomu jeszcze nie zaszkodziła. Dlatego właśnie nigdy nie daję nikomu w podarunku perfum, które mi się nie podobają. Z tych ulubionych dla solenizanta, jubilata itp., wybieram zapach najmilszy mnie.
   Jeżeli chcecie podarować tacie wodę toaletową na Dzień Ojca, a nie wiecie, którą wybrać, zasugerujcie się własnym gustem.
     (fot. Anna Dziadosz)  
   Jednym z takich zapachów jest dla mnie woda Tous Man Sport. Absolutnie go uwielbiam! Mój mąż o wiele, wiele mniej, ale czy można się oprzeć zachwytom i wdechom żony? Nie bardzo, więc M. pachnie sportowym Tousem, a ja chodzę zadowolona. To taki dynamiczny, lekko morski, lecz bez nadęcia, aromat morza o zachodzie słońca. Przynajmniej dla mnie.
   Dzień Ojca jest raz w roku, a taka flacha wystarczy na długo. Prezent pewniak, można powiedzieć. Dostępny w Sephorze;).
   Obchodzicie Dzień Ojca?

10 komentarzy:

  1. Nie znam tej wody :) Muszę gdzieś sobie powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obchodzę, w sumie obchodzimy, razem z moim juniorem obymyślamy prezenty :) i szczerze mówiąc jest to jedyna forma obchodów tego święta, można powiedzieć, że pierwszy dzień ojca mojego syna, był też moim

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby mnie ktoś zaadoptował to piękny prezent ;) mojemu tacie już raczej się nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię kupować zapachowych prezentów, właśnie dlatego że ciężko określić kto co lubi :)
    Tej wody nie znam, ale butla solidna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie wąchałam Tous Man Sport. jestem ciekawa tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój tata zawsze coś dostaje, i najczęściej są to właśnie jakieś perfumy. Muszę się przyjżeć tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą i też zawsze kupuję zapach taki jaki mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak pachnie ale ładna zawartość błękitna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnym gustem kieruję się tylko wybierając perfumy dla mojej drugiej połówki, bo wiem co lubi :)
    Nie kupiłabym nikomu innemu perfum, które mi się podobają, bo przecież to nie ja będę je nosić i można zupełnie minąć się z gustem obdarowywanego. Perfumy w prezencie dla kogoś to w ogóle jest trudny temat - trzeba bardzo dobrze znać daną osobę albo najlepiej wiedzieć dokładnie które lubi i te kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow