środa, 19 sierpnia 2015

CZASEM OKRES, CZASEM SEKS

   W absolutnie znakomitym filmie: "Spódnice w górę" jedna z bohaterek mówi, że od okresu do owulacji jest prawdziwą nimfomanką, ale od owulacji do okresu gryzie i nie ma ochoty na seks. Jak to jest? 
Przy okazji - obejrzyjcie ten film, bo jest genialny.

   (fot. Anna Dziadosz)
   Miesiączka dla kobiety jest czymś bardzo istotnym. Te kilka dni w miesiącu regulują cały jej tryb życia - niezależnie, czy podczas okresu jest w stanie ćwiczyć na trapezie czy też zwija się w konwulsjach bólu. Menstruacja to jednocześnie dar i przekleństwo.
   Na początku (jak w "Pannie Nikt") bez wątpienia w większości wypadków stanowi koszmar.Później staje się narzędziem manipulacji - naiwny pan od wuefu w podstawówce nie domyślał się (albo nie chciał!), że nie można być niedysponowaną na co drugich zajęciach;). Dorosłe kobiety również posuwają się do takich manipulacji i często miesiączka jest usprawiedliwieniem używanym podejrzanie często w nadmiernie wielu sytuacjach.
   W tym miejscu apeluję o rozwagę, Drogie Panie - nie możemy tak eksploatować jednej z naszych broni;).
   Z drugiej strony, uciechy cielesne są w stanie wynagrodzić kilka krwawych dni, niebiańską rozkoszą. Czy macie jakieś sprawdzone (prócz czekolady, chipsów i długiej kąpieli) sposoby na przetrwanie niedyspozycji? No i czy zgadzacie się z bohaterką filmu?:)

17 komentarzy:

  1. W liceum miałam wuefistę, który twierdził, że ruch na miesiączkę pomaga i nie było zmiłuj się :) Lecę oglądać "Spódnice w górę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obejrzysz, to daj znać, jak Ci się podobał! PS.: Co za koszmar, taki wuefista.

      Usuń
  2. Tabletki i to podwójna dawka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tabletki i to podwójna dawka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tabletki i to podwójna dawka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy dzień jest dla mnie katorgą, więc bez tabletek (i jedzenia) się nie obejdzie. Co do słów bohaterki hmmm różnie bywa. ;)
    www.essenceofcharm.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taki krótki ten post, spodziewałam się dłuższego wywodu ;) temat rzeka jak dla mnei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem napiszę więcej. Nie wiedziałam, czy Wam się to spodoba;).

      Usuń
  7. Chyba skuszę się na ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pan od wf z liceum mawiał że okres to dla niego żadne wytłumaczenie, mawiał "to tak jak ja mam katar"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w moim życiu tylko wuefistki były bezwzględne!;)

      Usuń
  9. Uwielbiam ten film :D U mnie w domu gdy nadchodzi ten czas to wiedzą, że bez kija do mnie nie należy podchodzić :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow