sobota, 11 lipca 2015

Z PAMIĘTNIKA BLOGERKI

   Czasem moje biuro przypomina małą galerię ze sztuką nowoczesną (w tym wypadku pop art tańczy z surrealizmem). Sama nie umiem powiedzieć, jak te wszystkie rzeczy się na nim znalazły. Na szczęście w większości wiem, do czego służą;).
   (fot. Anna Dziadosz)
   Zaczęłam czytać "Powieść o Zeldzie Fitzgerald" T. A. Fowler (Wydawnictwo Amber). Obawiam się, że ta niezwykła kobieta dołączy do panteonu fascynujących mnie ludzi. Piękna, uwodzicielska, inteligentna i jeszcze w dodatku wszystko dzieje się w latach 20. XX wieku w Nowym Jorku i Paryżu. Nie dziwię się bohaterowi filmu "O północy w Paryżu" (Woody Allen) , że chciał się przenieść w czasie właśnie do tamtych lat.
   Próbuję znaleźć coś ciekawego w nowym Elle, ale ostatnio niej w nim powalających artykułów niż zwykle. Czekam na Twój Styl.
   Być może w przyszłym tygodniu uda mi się pokazać Wam moje makijaże (technika!). Póki co intensywnie ćwiczę;). O tej porze roku nie wyobrażam sobie innego makijażu na co dzień niż wielokolorowy, dlatego najnowsza mini paletka od Sephory (neutral&pop) jest ciągle w użyciu. Lubię takie kompaktowe zestawy, które pozwalają na wykonanie naprawdę wiele makijaży. Paletka Sephory zawiera w sobie cienie, róż i błyszczyki.
   Zauważyłam, że w blogosferze ogromne zamieszanie wywołał Bio-Oil, który sama stosuję już od jakichś trzech tygodni. Wiele dziewczyn jest z niego niezadowolona, ale ja...jestem zachwycona:). Stosuję go przynajmniej raz dziennie, a jeśli nie maluję się w ciągu dnia, to dwa razy. Niestety ten produkt kompletnie nie nadaje się (przynajmniej w moim wypadku) jako baza pod podkład, bo bardzo wolno się wchłania. Poza tym jednak ma same zalety: wyrównuje koloryt buzi, ładnie ją nawilża i pozostawia miękką. Mam również wrażenie, że moje blizny po trądziku faktycznie się zmniejszyły. Cera stała się jaśniejsza i nawet makijaż lepiej na niej wygląda:).
   (fot. Anna Dziadosz) 
 Marka PUPA wypuściła w czerwcu na rynek nowy zapach o nazwie I'm. Jego opakowanie jest fantastyczne i nawiązuje do stylu pop-art oraz mojej osobistej fascynacji Salvadorem Dalim oraz jego surrealistycznym podejściem do ust:).
   (fot. Anna Dziadosz) 
   Z w pewnością jest to jeden z bardziej oryginalnych zapachów tego lata. Ja mam buteleczkę o pojemności 30 ml, która kosztuje tylko 69 zł:).
   Nuty GŁOWY: Kwaskowata czarna porzeczka, która ewoluuje w bardzo kobiecy motyw dzięki nutom dzikiej truskawki i goździka
   Nuty SERCA: Bogate i intensywne dzięki róży i fiołkom, które przypominają zapach szminki
   Nuty BAZY: Ambra i wanilia, które nadają wyjątkowej zmysłowości. Zapach zamyka się świeżością żywicy Labdanum i piżma

  Jednocześnie jest lekki i obezwładniający jak niezdecydowana kobieta :).
    Ja wyglądają Wasze biura/ biurka/ pokoje?

17 komentarzy:

  1. Moje biurko jest dość spore i do tego "piętrowe" ;) zastawione książkami, które "muszę" mieć pod ręką. Terminarz, kalendarz, notatnik, karteczki samoprzylepne, teczki z dokumentami :) do tego jeszcze zszywacze, spinacze, dziurkacze :)
    Nie może zabraknąć sprzętu do fotografowania, oczywiście. Odzywka do paznokci, oliwka, balsam do rąk. Ufff...co jeszcze? :) zdjęcia najbliższych i podkładka pod kubek z kawą :)
    Przy biurku spędzam najwięcej czasu, bo jest to miejsce nie tylko do blogowania, ale także do pracy. Muszę mieć więc pod ręką wszystko co najpotrzebniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten flakon jest ekstra, nie znam zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post.

    zapraszam w wolnej chwili do siebie mary-and-mint.blogspot.com

    pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  4. moje biurko ? hmm zazwyczaj stoi na nim tylko lampka i laptop z podstawką :) zwykle obok jest syf
    mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pokażę swojego biurka bo to istny armagedon :) a zapach bardzo przypadł mi do gustu bo kocham słodkie owocowe zapachy - truskawka, porzeczka i wanilia - to jest to co lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moim biurku sporo się dzieje :D Jeśli chodzi o zapach, to nie znam, ale podoba mi się flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja staram się zachować czystość na biurku :D wtedy jest tak przyjemnie, ale czasem wiadomo jak to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na te makijaże :D
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujący musi być ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przeczytałabym książkę o Zeldzie Fitzgerald, właśnie czytam opowiadania jej męża :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie zapoznam mój nos z nowym zapachem Pupy

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie zapachu jest świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie I'm ma świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne opakowanie ma ten nowy zapach :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow