czwartek, 17 września 2015

PREZENTY DLA NIEGO

   Wbrew obiegowym opiniom mężczyźni też używają kosmetyków - i nie ma w tym nic niewłaściwego. Według mnie elegancki mężczyzna zawsze ładnie pachnie, jego zarost nie jest przypadkową plątaniną, pod pachami nie ma plam z potu, a jego skóra oraz włosy wyglądają zdrowo i świeżo.
    Sklepów z męskimi kosmetykami i akcesoriami do pielęgnacji jest o wiele mniej niż damskich. Właściwie jedynie w temacie perfum panuje równouprawnienie, dlatego o nich nie będę dziś pisać.
   (fot. Spinki i Szpilki)
   Jak widzicie na zdjęciu tematem dominującym jest golenie - to czynność, której absolutnie nie zazdroszczę panom. Koszmarem jest dla mnie wyrywanie brwi, a czym by było pozbywanie się zarostu z twarzy? W porównaniu do tego nawet miesiączka nie jest już tak bolesna.
   Jeżeli nie wiecie, jak uszczęśliwić męża/ chłopaka/ partnera z okazji urodzin/ imienin/ ważnej rocznicy lub innego, istotnego wydarzenia (a sam seks to nie prezent), kupcie mu akcesoria lub kosmetyki do golenia. UWAGA: to nie jest wpis sponsorowany (niestety). Po prostu jestem fanką marki Philips, której sprzętów mamy kilka, a każdy z nich działa bez zarzutu (suszarka do włosów, dwie golarki, trymer choćby). I z tego powodu polecam Wam, Drogie Panie, właśnie te markę jako wypadkową korzystnej ceny, jakości i trwałości. Maszynkę ze zdjęcia wybierałam ponad tydzień, analizując wiele innych, podobnych produktów. Udało się - nie tylko działa satysfakcjonując mojego męża, ale również znakomicie wygląda i przez pół roku rozładowała się tylko dwa razy (a jest eksploatowana, że hej!).
   Dla mężczyzny bardziej staroświeckiego ciekawym podarkiem będzie tradycyjny pędzel do golenia. Z tego co się orientuję, to powinien być z naturalnego włosia (np. borsuka). To narzędzie nie tylko pozwala ładnie rozprowadzić na twarzy piankę czy inny kosmetyk zmiękczający zarost i izolujący ostrze od skóry, ale też masuje twarz i pomaga złuszczyć naskórek. Aaaa, jeszcze pomaga zmniejszyć prawdopodobieństwo wrośniętego zarostu (brrrr!). Na dobry początek proponuję elegancki, minimalistyczny (i dość tani) pędzel marki Sephora (KLIK). Jeżeli słowo tani Was rozśmieszyło, sprawdźcie, ile kosztuje pędzel Bottega Veneta.
   Czy jest na sali ktoś, kto pił absynt? Ja niestety również muszę podnieść rękę. Choć ten napój kojarzy się bohemą we Francji, to jest również niesamowitym środkiem halucynogennym. Z kolei absynt w piance do golenia greckiej marki Korres (KLIK) działa fenomenalnie - zapobiega podrażnieniom skóry i działa wygładzająco. Mój bardzo wymagający mąż chwalił ten produkt, więc rekomenduję go Wam. Gdyby jednak Wasz budżet miał nie wytrzymać tylu zakupów lub pianka miałaby być jedynie dodatkiem do właściwego podarku, sięgnijcie po sprawdzoną Sephorę: KLIK. Kosmetyki tej firmy zawsze trzymają poziom i są przystępnym cenowo pewnikiem.

   (fot. Spinki i Szpilki)
   Różne są związki - ja nie obraziłabym się za wagę albo hantle na urodziny, ale wiem, że bywa rozmaicie. W związku z tym nie polecam Wam dezodorantów Rexony jako prezentów, o nie. Jednakże gdy idziecie kupić płyn do prania i mydło albo waciki, tonik do twarzy czy podpaski, wrzućcie do koszyka też jakiś fajny antyperspirant, który zawsze się przyda i na pewno ucieszy każdego pana. Dezodoranty Rexony uwielbiam w wersji przeznaczonej dla kobiet - odkąd obejrzałam reklamę (czy ktoś znajdzie ją dla mnie na YT?), gdzie dziewczyna obiega budynek, by jeszcze raz przejść obok przystojnego faceta, a nie poci się przy tym, bo użyła przed sekundą Rexony. Urzekła mnie ta reklama lata temu. I nie kłamała:). Okazało się, że męska odsłona Rexony (zwłaszcza ta stylizowana na wyścigi, samochodowe chyba) jest równie fantastyczna. Puszka ze zdjęcia ku ubolewaniu mojego męża jest już pusta;).
    Na fotografii widzicie również Serum powiększające objętość włosów amerykańskiej marki Bumble and bumble. Im bardziej gęste włosy ma mężczyzna, tym lepiej. Jeżeli ten Wasz ma niekoniecznie bujną czuprynę, niezobowiązująco możecie mu podarować ten kosmetyk. Na krótkich włosach jego efekt jest widowiskowy. Wmasowanie go u nasady włosów sprawia, że podnoszą się one i są bardziej puszyste - ale nie napuszone. Panowie, którzy lubią, gdy ich włosy dobrze wyglądają, na pewno ucieszą się z serum B&b. Zresztą nie spotkałam się jeszcze z nieskutecznym produktem Bumble and bumble - KLIK, więc możecie wybierać do woli ich inne produkty;).
   Jakie kupujecie prezenty Waszym Panom? Moje rady pomogą?;)

24 komentarze:

  1. Kochana ! Fantastyczne zdjęcia :))) Osobiście uważam, że mężczyzna powinien używać porządnych, markowych kosmetyków - w końcu nie możemy zapominać, że skóra jak każda inna - czy męska czy damska tak samo potrzebuje rozpieszczania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:):):). Pewnie, że mężczyzna powinien używać porządnych kosmetyków. A co ciekawe - męskie twarze są większe i dlatego potrzebują więcej kosmetyków (dowiedziałam się od męża, kiedy narzekałam, że zużywa szybko płyny do twarzy;)).

      Usuń
    2. Hahahahah :) widzisz jakie mądre argumenty :)

      Usuń
  2. Maszynka do golenia to prezent praktyczny i gadżeciarski więc panom się może spodobać. Natomiast wszystkie pozostałe rzeczy w przypadku mojego męża odpadają. Muszę go pilnować żeby używał kosmetyków na ŁZS, więc pewnie z innych kosmetyków by się nie ucieszył :P Akurat dostał już jakiś czas temu golarkę właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka to golarka? Wiesz, lubię się orientować w nowościach;).

      Usuń
  3. Dziś też mam męski post :) PRzydałaby m isięmaszynka do golenia hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już patrzę, co u Ciebie;). Co do golarki - zależy, jakiej potrzebujesz. Tą ze zdjęcia można regulować długość zarostu, a nie tylko golić:).

      Usuń
  4. Uważam, że zadbany męźczyzna to pociagający obiekt. Oczywiście zgadzam się z Twoją opinią w pierwszym akapicie i dodałabym jeszcze, że standardem jest również depilacja pach...
    No niestety faceci, takie czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ma bardzo mało kosmetyków. Gdy kupię mu na przykład krem, to zapomina go używać. A pianki do golenia to kupuje najtańsze z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszynka do golenia to fajny prezent, a że faceci lubią gadżety i zabaweczki specjalnie dla nich to już inna bajka. Mój też został obdarowany elektryczną maszynką. Co do kosmetyków, to jest tradycjonalista, jak się uprze na jedną rzecz, to później, ciężko przekonać do nowości, ale perfumy lubi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż uwielbia wszelkie użyteczne sprzęty;).

      Usuń
  7. Bumble and bumble :) sama używam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój mężczyzna używa kosmetyków, kremy, produkty do golenia czy oczyszczania i fajne to jest, że potrafi o siebie zadbać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój praktyczny mąż na pewno ucieszyłby się z takich prezentów - wg niego każdy prezent musi spełniać funkcję użytkową. Dlatego dzieci zwykle nie cieszą się z jego prezentów, bo wg niego, kupowanie gier czy innych zabawek, to marnowanie pieniędzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety! A jakie prezenty daje dzieciom, że się nie cieszą?;)

      Usuń
  10. Mój mąż uwielbia perfumy, choć kosmetyki do golenia też mu czasem kupuję;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam takie zdanie o Rexonie. Jest faktycznie niezawodna :) a pędzle z włosia borsuka sa ponoć najdroższe .. Ale cóż, ukochanemu facetowi nie ma co żałować:D bardzo fajnie się czytalo. Będę wpadać tu częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla niego to tylko porządny trymer - do włosów czy brody. Kupiłam mu Panasonic i kupiłam tym jego. Teraz on jest pięknie wystylizowany a ja... zostałam jego fryzjerką :P W sumie mam talent, więc wyżywam się No i dobry sprzęt to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy facet musi mieć dobrej jakości golarkę i kropka. Musi o siebie dbać, trudno się z tym nie zgodzić. Dzięki za obszerny opis wybranej golarki. Chyba z tego skorzystam, kupując prezent dla mojego ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow