piątek, 9 października 2015

PREMIERA ZUII ORGANIC W POLSCE
- NOWA MARKA W PORTFOLIO AROMEDA

   3 października 2015 r. wiele się działo w Warszawie - jedną  ciekawszych imprez była na pewno premiera nowej marki w portfolio Aromeda sp. z .o o. (producenta Pat&Rub oraz Naturativ), mowa o Zuii Organic, mineralnych kosmetykach kolorowych.
   (fot. materiały prasowe Aromeda)

   Impreza była otwarta: każdy mógł spędzić sobotnie popołudnie na jedzeniu smakołyków w restauracji Totomato na ul. Pięknej w Warszawie, przymierzaniu ubrań z Galerii Gracja oraz...i to najważniejsze: robieniu makijażu organicznymi kosmetykami Zuii Organic.
   Zuii Organic to australijska marka organicznych kosmetyków, które w swoim składzie mają sproszkowane płatki róży i jaśminu. Aromeda jest ich wyłącznym dystrybutorem w Polsce. 

(fot. materiały prasowe Aromeda)
   Tu muszę Wam powiedzieć, że rzadko zdarza się, by którakolwiek marka z taką konsekwencją budowała swój wizerunek - w tym wypadku firmy, która hołduje zdrowemu trybowi życia, dbania o środowisko i naturalnym produktom. Gdy kilka miesięcy temu byłam na spotkaniu Pat&Rub z najpopularniejszymi blogerkami, ugoszczono mnie zielonymi koktajlami, filtrowaną wodą i owocami własnej uprawy. W ubiegłą sobotę spotkanie zapoznawcze z Zuii Organic Polska odbyło się w restauracji słynącej ze zdrowego jedzenia (Totomato!), a towarzysząca atrakcją była możliwość kupienia ubrań bardzo drogich i znanych marek z Galerii Gracja w Piasecznie (na Rynku przy fontannach), która oferuje świetne ciuchy i akcesoria z drugiej ręki. Dość powiedzieć, że używana torebka (która wygląda jak nowa) od LV kosztowała około 700 zł (a wiem na pewno, że nowa to inwestycja ok. 10 tysięcy złotych), a torebki od Moschino lub Michaela Korsa w Galerii Gracja można nabyć już za 300-400 zł. Widziałam nawet sukienkę z Simple za 200 zł:). Recycling ubrań to jedna z lepszych metod dbania o środowisko.
   Znam ludzi, którzy kupują dzieciom drewniane zabawki i organiczne jedzenie pod szyldem "dbania o środowisko i polską produkcję", a jednocześnie używają nowych iphone'ów robionych w Chinach i po cichu zjadają w Macu burgery, w czym co do zasady nie ma nic złego, ale jeżeli definiujemy się jako ludzie bio-eko, to warto wyczerpać całe znaczenie tych słów, ale nie sam nagłówek. 
   Aromeda to firma, która każdym działaniem bez kompleksów pokazuje, że działanie w zgodzie z naturą to dla niej norma, a nie chwilowa moda czy uśmiech w stronę opinii publicznej.
   (fot. materiały prasowe Aromeda)
   Z tego powodu z przyjemnością skorzystałam z możliwości wykonaniu na mnie makijażu kosmetykami Zuii Organic Polska. Tak wyglądał z bliska:
   (fot. materiały prasowe Aromeda)
   Makijaż został wykonany następującymi kosmetykami:
- baza pod makijaż: morelowa
- naturalny podkład w płynie: jasna oliwka (najjaśniejszy w ofercie);
- naturalny korektor do twarzy: beżowy jasny (też najjaśniejszy w ofercie);
- naturalny puder w kompakcie: beżowy (szok, bo on nie jest najjaśniejszy - czyli jest nadzieja dla wszystkich bladolicych:));
- naturalny bronzer: ciemny beż;
- naturalny rozświetlacz: mango;
- naturalny róż do policzków: melon;
- naturalna kredka do oczu: czarna (w ofercie jest jeszcze brązowa i szmaragdowa!);
- naturalny tusz do rzęs: czarny (ale jest jeszcze czarno-brązowy; brązowy oraz... szmaragdowy i kobaltowy:));
- naturalna kredka do brwi: brązowo-szara;
- naturalne cienie do powiek: denin, wave i summer - wszystkiego po trochu;));
- naturalny błyszczyk: liliowa opalizująca na złoto;
- naturalna szminka: begonia.
   (fot. materiały prasowe Aromeda)
   Po całym wieczorze w makijażu by Zuii Organic mogę Wam powiedzieć, że moja cera była nim zachwycona - lekki podkład i puder zupełnie nie obciążyły mojej skóry, nie zatkały porów, a kolory z oczu zmyły się od razu, bez pocierania, choć w ciągu nocnego imprezowania zupełnie się nie rozmazały, wszystko wyglądało, jakby zostało przed chwilą nałożone.
   Jeżeli jesteście zainteresowane, pełną ofertę ZUII ORGANIC POLSKA możecie znaleźć pod tym linkiem: http://zuii.naturativ.pl/.
   Sklep jest już czynny, można robić zakupy:). 
  
   Na FB marki ukazały się zdjęcia, które biorą udział w konkursie na najlepszą stylizację - to tylko fragment tego, co działo się w sobotę w Totomato;). wygra osoba, pod której zdjęciem będzie najwięcej lajków - będę Wam wdzięczna za głosy;). To moje zdjęcie:
   (fot. FB Zuii Organic: https://www.facebook.com/zuiiorganicpolska)
   Kliknijcie w ten link i polubcie moje zdjęcie;).
   Używacie organicznych kosmetyków? Znacie Zuii Organic? Ładny mam makijaż?:) Żałujecie, że Was nie było w sobotę?:) A kto był?:)

22 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te kosmetyki :) bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że marka weszła na polski rynek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, a kosmetyki prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana - niestety nie wygrałam, ale jestem wdzięczna za Twój głos;).

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe kosmetyki, pięknie Ci w tym makijażu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zalajkowane :)
    Bardzo zaciekawiły mnie te kosmetyki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe maja kosmetyki, śliczny makijaż:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy Obserwujesz mojego bloga, żebym klikała?;)

      Usuń
  8. Ciekawe kosmetyki, miałaś bardzo ładny odcień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor pomadki, ciekawa jestem tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podklad wyglada przeslicznie! Nie znam jeszcze tej firmy ale na pewno jej poszukam online. Ja tez jestem fanka recyklingu ubran! Kocham takie strony jak Vestiaire Collective a moj ulubiony dizajnerski second hand to Pandora w Londynie. Zreszta w kazdym miescie laze po szmateksach, zapewniajac mi to nietuzinkowa garderobe :)
    Ana
    www.champagnegirlsabouttown.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmateksy w Londynie muszą być pełne cudów:).

      Usuń
  11. Nie znam w ogóle tej marki, ale Twój makijaż wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka fotogeniczna jesteś... wow
    Nowej marki i jam ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - jestem w szoku, że ostatnio moje foty wyglądają tak dobrze:). Do tej pory wyglądałam zawsze koszmarnie na zdjęciach. Dziękuję za komplementy:):):).

      Usuń
  13. Cieszę się, że make-up się podobał ;) Pokazał się dziś filmik z imprezy i pomyślałam o Tobie ;) https://www.youtube.com/watch?v=Fp9iF2esfdU Najlepsze pozdrowienia! Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze... to ten podkład jest beznadziejny... nie kryje w ogóle... będzie dobry ewentualnie dla osób z nieskazitelną cerą, które chcą żyć ze swiadomością, że używają "podkładu". oprócz tego świeci się niemiłosiernie nawet po przypudrowaniu, no niestety bubel !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow