sobota, 21 listopada 2015

NOWOŚCI YVES ROCHER

   Święta, święta...! W centrach handlowych niedługo pojawią się choinki, mikołaje i renifery, a na blogu coraz częściej będę Wam pokazywać cudne bożonarodzeniowe kolekcje. Dziś wąchamy i parzymy na Yves Rocher!:)
   (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7
      Tematami przewodnimi tej kolekcji są: 
   - kandyzowana pomarańcza i migdał
   - aromatyczna wanilia
   - jabłka w karmelu
   - oraz kandyzowana pomarańcza i cynamon.
   Sama nie wiem, które produkty najbardziej mi się podobają, ale na pewno żel do mycia rąk (KLIK) jak żaden sprawia, że moje dłonie pachną wspaniale, a balsam do ust z kandyzowaną pomarańczą oraz migdałem (KLIK) cudnie nawilża mi usta. Natomiast zamiast jeść jabłka w karmelu, myję się żelem, który nimi pachnie - patrzcie, jaki fajny: KLIK
   Do końca listopada przy zakupach w sklepie internetowym Yves Rocher za min. 149 zł (i liczą się zielone punkty!) możecie otrzymać rabat w wysokości 50 zł. Wystarczy kliknąć w poniższy baner albo wpisać ręcznie kod RABAT5 :). Miłych zakupów! Kod działa do końca listopada 2015 roku;).
http://www.yves-rocher.pl/addpcode/RABAT5?tr=CC1375343744&utm_source=blogs&utm_medium=1&utm_campaign=28 
 Dajcie znać, co kupiłyście;).

13 komentarzy:

  1. Pachnący żel do rąk to jest to. Uwielbiam jak dłonie po myciu niosą zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję do obserwowanych ;)
    Jestem bardzo ciekawa kosmetyków yves rocher - chyba się skuszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki od YR, to bardzo solidna firma! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo je lubiłam, ale później coś moja cera je odrzuciła. Nawet żel do kąpieli mi nie służy :( Ale zapachy mają cudowne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie muszą pachnieć, wszystkie takie moje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten balsam do ust musi być cudowny :D
    Pozdrawiam cieplutko! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jestem już spłukana w tym miesiącu, więc nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je w sklepie stacjonarnym Yves Rocher i tak mnie kusiły... Szkoda, że na razie muszę trochę przyoszczędzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karmel i wanilia brzmią cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze kosmetyków Yves Rocher, ale świąteczna seria na pewno kusi mnie swoimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam nic tej firmy, ale słyszałam sporo dobrego. :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kandyzowana pomarańcza i migdał brzmią pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najciekawsze wydają się jabłka w karmelu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow