środa, 13 stycznia 2016

MAKIJAŻ Z DR IRENA ERIS PROVOKE
NUDE GLAM LOOK

   Jeszcze pod koniec zeszłego roku na rynku pojawiła się kolekcja NUDE GLAM LOOK z serii Provoke od Dr Irena Eris, a u mnie na oku i polikach zagościła dziś, tonując i rozjaśniając ten bury dzień.
   Produkty Provoke zawsze urzekają fakturami - mnie osobiście najbardziej podoba się Matujący Puder z Efektem rozświetlenia na Twarz i Kości Policzkowe (z lewej), ale Potrójny cień na Powieki też jest niczego sobie. Jak myślicie?
   (fot. Spinki i Szpilki)

   Tak oto wyglądają swatche owego cienia - starałam się możliwie najbardziej oddać ciekawy miks kolorystyczny tego cudeńka. Według producenta te barwy powinny nazywać się: karmel, piasek oraz brąz, ale według mnie piasek (środkowy palec) powinien być złotem, a karmel - lukrową posypką (pierwszy palec). Nie zmienia to jednak faktu, że całość prezentuje się zacnie.
   Nie zrobiłam swatche'a drugiej palety, gdyż było to dla mnie technicznie trudne do ogarnięcia, wybaczcie.
    (fot. Spinki i Szpilki)
   Trójkolorowa paletką pomalowałam oczy oraz brwi - nawet eyelinera nie użyłam, kreskę stworzyłam za pomocą najciemniejszego cienia. Choć kolory są opalizujące, to jednak nie świecą się ostentacyjnie i znakomicie sprawdzają się do stworzenia naturalnego looku.
                       (fot. Spinki i Szpilki)
    ShyShine Nude Powder ma nie tylko piękną fakturę, ale również ładne kolory - od prawie białego, matowego beżu (którym można pokryć całą powiekę jak bazą), przez ciepły piasek, aż do delikatnego, cukierkowego różu aż do subtelnego brązu. Kolory są na niej tak ułożone, że można nimi swobodnie operować.
   Matujący Puder z Efektem rozświetlenia na Twarz i Kości Policzkowe kosztuje 95 zł (10 g.), a Potrójny cień na Powieki 79 zł (5 g.). Jeśli lubicie, by Wasz makijaż był delikatnie wykończony w stylu nude, lub w ogóle cały był właśnie w takim klimacie, to jest to kolekcja właśnie dla Was. Osobiście będąc użytkowniczką kosmetyków Provoke od dawna widzę w nich jedynie jedną wadę - kompakty nie mają wymiennych wkładów i te śliczne pudełka trzeba chyba wyrzucić. Jeśli macie pomysły, jak je wykorzystać w inny sposób - piszcie!;).
   Jak się Wam podoba ta kolekcja? Lubicie Nude Look?

16 komentarzy:

  1. Jak widać, efekt jest piękny, opakowanie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się design tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten puder jak się sprawdza? Matuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie wyglądają jak przepyszne kremówki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Bardzo lubię brązy, są nie tylko najbezpieczniejsze, ale umiejętnie wykorzystane, mogą stworzyć zarówno makijaż dzienny jaki i wieczorowy. Zawsze dobrze wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tłoczenia tych kosmetyków są niesamowite - zupełnie jak te wszystkie niszowe, piekielnie drogie marki :) Cienie przepiękne, chętnie bym widziała u siebie :) Ale faktycznie szkoda, że nie można dokupić wkładów - szkoda takich małych cacek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. po fascynacji podkładem Provoke mam ochotę na inne kosmetyki z tej serii, bardzo mnie kusi ten matujący puder :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak. Kolekcja Provoke bardzo kusi pięknym wyglądem. Bardzo lubię takie delikatne wykończenie makijażu dlatego najbardziej kusił mnie właśnie ten matujący puder. Oczywiście nie zawiódł moich oczekiwań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nic nie miałam z tej serii, ale Provoke kusi, oj kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jak komsetyk ma ładne tłoczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten puder,jest genialny.Zawsze musi być w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow