wtorek, 16 lutego 2016

KTÓRY TUSZ JEST LEPSZY?
PORÓWANIE VAMP! EXTREME (PUPA)
ORAZ BETTER THAN SEX (TOO FACED)

   Ostatnio zrobiło się głośno o dwóch tuszach do rzęs: Vamp! Extreme marki Pupa oraz Better Than Sex od Too Faced. Mam oba (taki już los blogerki), każdego z nich używam i sądzę, że jestem w stanie rozpisać jakieś sensowne porównanie tych produktów. Kto ciekawy, czyta dalej.
    (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5


       Tak naprawdę oba te tusze różnią się od siebie wszystkim - opakowaniem, szczoteczką, a nawet "lepkością" barwnika. Ba! Nawet wagą: Better Than Sex jest zamknięty w ciężkim opakowaniu, a Vamp! Extreme w ultra lekkim. Co ciekawe pojemność pełnowymiarowych (nie miniaturek, próbek etc.) mascar znacząco się różni. Better Than Sex to 8 ml tuszu, a Vamp! Extreme 12 ml. Jak się to przekłada na cenę? W sklepie internetowym Douglasa Vamp! Extreme kosztuje 69 zł, a w sklepie internetowym Sephory Better Than Sex można kupić za 95 zł.
   (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5

       Widzicie, jak różnią się od siebie szczoteczki obu tuszy? Too Faced postawiło na klasyczną, a Pupa - na silikonową. Osobiście bardziej lubię używać tego drugiego rodzaju szczoteczek, ale tu wyjątkowo o wiele lepiej nawiguje mi się Better Than Sex.
   Co do samego tuszu: Better Than Sex to gęste, niesamowicie czarne mazidło. Daje efekt mokrych i gęstych rzęs. Kiedy zaczęłam się nim malować, za każdym razem słyszałam moc komplementów (czyli nazwa nie mija się tak do końca z seksem... przepraszam - z sensem!). Vamp! Extreme ma zdecydowanie lżejszą formułę. Lepiej rozczesuje rzęsy i optycznie wydłuża rzęsy. 
   Niestety mascara Too Faced szybciej wysycha - użyłam już dwóch opakowań i po miesiącu zauważyłam w każdej z nich lekkie wysuszenie, a z kolei kosmetyk z Pupy po miesiącu nie wydaje się ani trochę zmieniony. Z drugiej strony - osobiście o wiele bardziej wolę efekt, jaki daje Better Than Sex. Nigdy nie spotkałam tuszu, który sprawia, że sama zastanawiam się, czy nie dokleiłam sobie kępek rzęs. Jednakże cena przemawia za mascarą z Pupy. A teraz zagadka: na którym oku mam którą mascarę?;)
   (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
   
   A Wy macie któryś z nich? Co o nich myślicie? Co jest dla Was najważniejsze przy ocenie tuszy do rzęs?

22 komentarze:

  1. ni choinka nie zgadnę! Na twoim lewym oku wygląda lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lewym oku mam Too Faced (na zdjęciu jest z prawej;).

      Usuń
  2. No zabij mnie, ale ja różnicy nie widzę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lewym oku mam Too Faced, a na prawym Pupę;).

      Usuń
  3. pupa mi się poboba bardziej jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi najbardziej odpowiada żółty tusz od Maybelline;)
    Pozdrawiam:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po lewej jest Pupa, tak mi się wydaje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, ostatnio gośno o tuszu Wamp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jest jakiś konkurs, ale ja tego nie ogarniam;).

      Usuń
  7. Już widzę, że polubiłabym Better than sex ze względu na szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że ta od Pupy jest genialna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam okazję sprawdzić na własnych rzęsach działanie obu tuszy. I w moim przypadku wygrywa Pupa, ze względu na szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie uwielbiam ten rodzaj szczoteczki, ale tu wygrało Too Faced;).

      Usuń
  10. Nie testowałam ani jednej. Jednak wybrałabym Pupa, bo tylko silikonowych szczoteczek używam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam żadnej z nich, ale produkty Pupa mnie kusza :) Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na ROZDANIE, w którym do wygrania m.in. produkty Eos, Garnier, Avon i L'biotica! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich, ale chyba zdecydowałabym się na Pupa, bo wolę silikonowe szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow