niedziela, 14 lutego 2016

WALENTYNKOWY KONKURS DLA OBSERWATORÓW
ZESTAW KOSMETYKÓW TALBOT RUNHOF FOR ARTDECO

   Pamiętacie post o nowej kolekcji limitowanej Talbot Runhof for Artdeco? Spodobał się Wam tak bardzo, że postanowiłam obdarować jedną osobę zestawem kosmetyków z tej edycji.
W skład nagrody wchodzą produkty ze zdjęcia: kasetka magnetyczna, cztery cienie ze zdjęcia (numery: 252, 36A, 515, 270), róż do policzków, tusz do rzęs oraz mineralna kredka do ust o nr 10.
(fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5

    By móc wziąć udział w konkursie należy: 
- być publicznym Obserwatorem bloga.
- odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/ powinieneś wygrać tę nagrodę?


Wyślijcie swoją pracę na adres e-mail: a.e.wilczynska@gmail.com (w temacie wpisując KONKURS WALENTYNKOWY) lub zostawcie odpowiedź w komentarzu pod tym postem. Nie zapomnijcie dopisać, jako kto Obserwujecie bloga!!!
 
Nazwisko wogłoszę dokładnie 26 lutego 2016 r.


Termin nadsyłania prac: 25 lutego 2016 r., g.23.59 :)
Nagrody:
kasetka magnetyczna, cztery cienie ze zdjęcia (numery: 252, 36A, 515, 270), róż do policzków, tusz do rzęs oraz mineralna kredka do ust o nr 10 z marki Artdeco z kolekcji Talbot Runhof for Artdeco.

REGULAMIN KONKURSU: 
- Organizatorem konkursu jest blog spinkiiszpilki.blogspot.com.  
- Konkurs trwa od: 14.02.2016 r. do 25.02.2016 r. do godziny 23.59 
- Wybiorę jednego Zwycięzcę. Można wysłać jedno zgłoszenie.
- Wyniki zostaną ogłoszone na blogu Spinki i Szpilki 26 lutego 2016 r.. 
- Biorąc udział w zabawie, zgadzasz się na podanie na blogu Twoich danych przy ogłoszeniu wyników. 
- Autorka bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com nie ponosi ewentualnych konsekwencji prawnych w przypadku, gdy osoba zgłaszająca swoją pracę konkursową nie będzie jej autorem/ właścicielem bądź pełnomocnikiem do dysponowania nią.
- Autor zwycięskiej pracy zrzeka się swoich praw autorskich na poczet właścicielki bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com 
- Wysyłka nagrody zostanie zrealizowana przez właścicielkę bloga www.spinkiiszpilki.blogspot.com. 
- Zastrzegam sobie prawo do przerwania lub wydłużenia okresu trwania konkursu.
- Nie wysyłam nagród poza granice Polski.


Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.

31 komentarzy:

  1. Hej. Bloga Obserwuję od dawna jako CiekawskAnn. Już od dłuższego czasu intersuje się kosmetyczną kolorówką i wizażem. Nie miałam jednak jeszcze możliwości przetestowania kosmetyków Artdeco. Mam ogromną chrapke na róż do policzków i sądzę, że to będzie pierwsza zakupiona przeze mnie rzecz tej firmy (jeżeli mi się nie poszczęści) oczywiście mam nadzieję i będę trzymać mocno kciuki za moje powodzenie. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, od kiedy obserwuję, ale robię to jako Kat de Wolf.
    Dlaczego powinnam wygrać tę nagrodę? Jestem początkującą adeptką sztuki makijażu, dużą przyjemnością byłoby dla mnie przetestowanie czegoś nowego, a szczególnie takich, o których można wiele przeczytać w Internecie czy kobiecych pismach. Aktualnie działam na rzecz nowego projektu związanego z cosplayem, więc dodatkowym atutem będzie wykonanie makijażu tymi kosmetykami, jestem pewna, że wyszedłby o wiele lepiej niż tymi, z którymi pracuję teraz. Nie będę wciskać kitów, że nigdy nic nie wygrałam, że mi zależy, że uwielbiam makijaż i poświęcam kształceniu się wiele godzin...co to, to nie. Po prostu chciałabym przetestować coś nowego i móc wrażeniami podzielić się z czytelnikami mojego bloga w recenzji ;)

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo jestem minimalistką i w mojej kosmetyczce wieje pustką a na wiosnę pewnie będę regularnie chodzić na eventy i spotkania . Perfumella pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Milena M
    W tym kosmetycznym zestawie zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Bardzo podoba mi się szata graficzna, która idealnie pasowałaby do mojej kosmetyczki i do mojej osobowości. Dzisiaj są walentynki i liczę, że ta miłość zostanie spełniona i zestaw trafi w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj nowa, obserwuję jako moda.w.malym.miescie:)
    Czemu ja miałabym wygrać? Hmmm, wygrać chce każdy bo nagroda jest wow! Pewnie większość dziewczyn zrobiłoby z tych kosmetyków bardziej profesjonalny użytek niż ja, ale gdybym to ja wygrała te cudeńka, mogłabym podszkolić moje umiejętności:) No i byłaby to pierwsza wygrana przeze mnie rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tutaj nowa, obserwuję jako moda.w.malym.miescie:)
    Czemu ja miałabym wygrać? Hmmm, wygrać chce każdy bo nagroda jest wow! Pewnie większość dziewczyn zrobiłoby z tych kosmetyków bardziej profesjonalny użytek niż ja, ale gdybym to ja wygrała te cudeńka, mogłabym podszkolić moje umiejętności:) No i byłaby to pierwsza wygrana przeze mnie rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Panna Marta
    Myślę,że jest to nagroda stworzona dla mnie ponieważ kolory cieni idealanie trafiają w mój gust,zwariowane jednak nie komiczne kolory,a mój ulubiony tusz już się kończy więc chętnie przetestuje jakiś inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego powinnam wygrać ten zestaw? Bo jestem zapaloną "kosmetoholiczką" - moje życie wiruje wokół malowideł i innych babskich pierdół. Wszystkie produkty znajdujące się w tym zestawie wpisują się w mój gust i na pewno nie zostaną zmarnowane. Zwłaszcza, że taką samą pasją wykazują się moja mama i siostra, które będę mogła częścią obdarować ;)
    Obserwuję jako: Kosmetycznie nawiedzona

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że testowanie kosmetyków to byłby idealny prezent na urodziny, które obchodzę właśnie w dzień zakończenia konkursu 25 lutego. :) Dodatkowo mogłabym je wykorzystać realizując swoje hobby jakim jest fotografowanie, może daleko mi jeszcze do ideału ale kto nie próbuje szampana nie pije. A przede wszystkim jak każda kobieta uwielbiam od czasu, do czasu zrobić się na bóstwo by poczuć się jak prawdziwa księżniczka.
    Obserwuję jako: kinga350

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje bloga jako aneta mysliwiec. chcialabym wygrac ten cudowny zestaw poniewaz uwielbiam zabawy kolorem mam na mysli cienie. lubie eksperymentowac ciagle jakies dochodza do mojej kolekcji dlatego bardzo bym chciala miec kolejne 4 a reszta nagrod tez wspaniala!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Ząbek Ząbek :) Biorę udział w konkursie :)
    Dlaczego ja ? Ponieważ uwielbiam się malować a te oto kosmetyki uzupełniłyby moją kosmetyczkę 😍 💖

    OdpowiedzUsuń
  13. Produktów Artdeco nigdy nie testowałam
    Choć już nie raz na nie chrapkę miałam
    Kwiaty pasują do mojej toaletki
    A sama takich nie stworzę- nie mam dobrej kredki
    Choć do art mi daleko, bo artystą nie jestem
    I nie w głowie mi sztaluga…
    To świat bym pokolorowała, bo za oknem szaruga
    By „zawiośniło” się w mym sercu
    Chcę namalować twarz na żółto i na niebiesko
    I oprószyć policzki na różowo
    By cera wyglądała na zdrową
    Dlatego dla poprawy wyglądu i lepszego samopoczucia
    Chętnie z tym zestawem uwikłałabym uczucia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego chciała bym otrzymac ten zestaw? Ponieważ uwielbiam makijaż :-) to moja największa pasja. Uwielbiam przemianę kobiety jaka zachodzi w niej po zrobieniu makijażu. Staje się bardziej pewna siebie, odrazu prostuje plecy i na twarzy pojawia się uśmiech :-) To naprawdę niepowtarzalne!

    Obserwuje jako Sylwuśka

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog obserwuję jako Katarzyna K.
    Chciałabym móc przetestować kosmetyki tej marki. Do tego te piękne wiosenne opakowania i kolory aż się do mnie uśmiechają ;) Pewnie wiedzą że zbliżają się moje urodziny i chciałyby zagościć tego dnia na mojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż napisać, nagroda jest cudowna. Jestem estetką z zamiłowaniem do kosmetyków. Artdeco tworząc powyższą kolekcję idealnie uwzględniło moją potrzebę odczuwania piękna. I tym samym wodzi na pokuszenie... Dlaczego nagroda miałaby trafić do mnie? No nie wiem... ale jeśli to jest jakiś argument, to prozaicznie byłabym przeszczęśliwa posiadając tak piękno-wiosenne kosmetyki. I kasetkę na cienie z prawdziwego zdarzenia. Nie wiem dlaczego, ale wykluła się u mnie teoria, że "prawdziwa" kobieta powinna mieć taki przedmiot. Snobizm? Nawet gdyby, ale dający sporo radości :)
    Obserwuję jako Anita B.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach napisałam maila,a nie dopisałam jako kto obserwuję,choć w mailu przedstawiałam się na samym początku:) Obserwuję i na imię mi Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako Joanna N.
    informacja o konkursie na fb link;https://www.facebook.com/joanna.nowaczyk.52/posts/992725060802882?pnref=story
    Dlaczego ja ,dlatego ,że mam pomadkę ArtDeco i jestem zachwycona ,są to profesjonalne produkty ,paletki magnetycznej nie mam i nie miałam nigdy jakiejkolwiek firmy ,oglądałam filmiki na youtubie dawno temu jak zrobić taką paletkę na cienie i na tym się skończyło ,marzę o tym ,aby wygrać ten zestaw ,ponieważ chciałabym olśnić wyglądem mojego faceta na Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bloga obserwuję jako erhealthandbeauty. Trafiłam do Ciebie dzięki Instagramowi i już zostałam i tu i tam ;)Dlaczego chcę wziąć udział w konckursie i wygrać? Przede wszystkim dlatego że kocham kosmetyki, a jeżeli w grę wchodzi Artdeco to nie potrafię sobie tego odmówić. Uwielbiam ta firmę i wg mnie jest to jedna z lepszych firm kosmetycznych, bo maja bardzo dobre jakościowo kosmetyki i nie sa może ona najtańsze ale też nie mają cen astronomicznych. Warto w nie zainwestować i gwarantuje, że jak raz ktoś spróbuje ich kosmetyków to będzie do nich wracał. Opakowania są nieziemsko estetyczne i zgrabne, spełniają wszystkie moje oczekiwania. Mogłabym tak jeszcze troche powymieniać, ale nie chcę Cie zamęczać :P Byłabym mega szczęsliwa gdybym mogła mieć to szczęście i wygrać pare ich perełek z najnowszej kolekcji. Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: MoOonika K

    Dlaczego te kosmetyki mają trafić w moje ręce ?
    Powodów tego jest wiele niesamowicie,
    rozważałam je dzisiaj tuż o świcie.
    Przedstawię Wam teraz szereg powodów,
    nie robiąc przy tym zbędnego korowodu.
    A więc zacznę od początku :

    Argumentem prawdziwej kosmetykoholiczki się posłużę :
    - Bo tak ! Bo chcę je mieć u siebie !

    Bo nowych kosmetyków w mojej kosmetyczce nigdy za wiele,
    mając je znacznie sobie życie osłodzę i się rozweselę.

    Chcę wyglądać w nowym makijażu jak dolarów miliony,
    chcę by mój świat z tym zestawem był zwariowany i szalony .

    Kocham swoją cerę i chcę pokazać każdej kobiecie,
    że kosmetykami można naturalnie podkreślać urodę - Uwierzcie !

    To dzięki nim będę wyglądała wyśmienicie,
    to o nich myśląc będę się budziła wesoła o świcie.

    Te kosmetyki moje życie w mig odmienią, bo to królowe wśród kosmetyków do makijażu :))
    moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, Wszystkim! :)

    Bloga obserwuję jako Nikeonie (wmichaliszyn94@gmail.com)
    Niesamowicie chciałabym wygrać, bo jestem kosmetycznym uzależnieńcem :) Jestem początkującą wizażystką, całe dnie spędzam na oglądaniu tutoriali i buszowaniu po drogeriach internetowych, marząc o konkretnych kosmetykach. Będąc biednym studentem, nie mam za bardzo kasy (ani teoretycznie czasu hihi :P) na zakupy większej ilości kosmetyków, a skompletowanie kuferka jest moim największym marzeniem! Mam świra na punkcie kosmetyków kolorowych, a dla nowej palety cieni zrobiłabym.. dużo :D Uwielbiam kosmetyki i wizaż i mam nadzieję, że w końcu coś w życiu wygram - a jeśli to będzie ten konkurs to oszaleję z radości :D Pozdrawiam wszystkich i ślę buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Saszka K.
    Dlaczego powinnam wygrać? Te kosmetyki śnią mi się po nocach. Raz jako grupa wojowniczych żółwi ninja, które ratują mnie z opresji, gdy dowiaduję się o świetnej imprezie na pół godziny przed jej startem. Raz jako wyposażenie tonącego Titanica, z którego robię sobie tratwę (oczywiście kasetka występuje wtedy w wersji maxi). Ostatnią nocą śniło mi się, że ten zestaw tworzyły krasnoludki, które wybudziły mnie ze snu i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki od razu byłam pięknie pomalowana i gotowa do wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję blog jako Izabela Krawczyk.
    Dlaczego powinnam wygrać nagrodę? Każda kobieta lubi czuć się piękna. Odkąd jestem mamą zatraciłam się w obowiązkach żony i matki, zapominając o sobie i swoich potrzebach. Mało tego, na każdą próbę makijażu czy sukienki partner ze zdziwieniem unosił brew. Teraz mój syn skończył dwa latka i zamierzam wrócić do pracy. Pragnę wyglądać ładnie i kwitnąco, by być z siebie dumną i czuć się pewną siebie. Chciałabym czuć się atrakcyjnie, sama dla siebie, tak po prostu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow