czwartek, 24 marca 2016

Happy 5th ANNYversary
URODZINOWA KOLEKCJA LAKIERÓW DO PAZNOKCI ANNY

   Wiecie, że marka ANNY skończyła w tym roku 5 lat? Z tej okazji w lutym w drogeriach Douglas pojawiła się jubileuszowa kolekcja Happy 5th ANNYversary składająca się z sześciu lakierów do paznokci. Ja mam trzy z nich: 365 let me entertain you, 074.60 party is started oraz top coat 272.80 confetti glam
   Wiecie, że w związku z tym, że miałam dokładnie tydzień temu w czwartek urodziny, to naiwnie pomyślałam w pierwszej chwili, że to Happy Birthday z tej właśnie okazji?;) Nie ma to jak nadęta blogerka urodowa;).
   (fot. Spinki i Szpilki)

   Bardzo lubię te markę głównie ze względu na letnie, pastelowe kolekcje i cudne flakoniki. Niestety pędzelki są dość precyzyjne i nie można za specjalnie nimi machać jak ja zwykłam, trzeba mieć precyzyjną rękę.
   W tym miejscu możecie zobaczyć, jak prezentują się ich kolory:
   (fot. Spinki i Szpilki)
   Zszokowała mnie zieleń - obawiałam się smutnej, wojskowej plamy na palcu, a zobaczyłam stylowy, butelkowy paznokieć. Czerwień oczywiście jest piękna i uwodzicielska, a dodatkowo jest najwdzięczniejsza przy aplikacji. Top Coat nieco rozczarowuje jak każdy brokat, kiedy to spodziewamy się grubej warstwy konfetti, a na pędzelku pojawia się kilka drobinek. Aaaa, bardzo dobrze (również czerwień!) się zmywa, nie odbarwia płytki ani nic. I te kokardki na buteleczkach się trzymają;).
   Podoba się Wam ta kolekcja?

6 komentarzy:

  1. zieleń mi się nie podoba, ale czerwień ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczki naprawdę pięknie się prezentują :) Kokardki są po prostu urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabo widać na pazurkach u Ciebie te kolory ale zieleń i mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow