poniedziałek, 14 marca 2016

NOWA KOLEKCJA DO KĄPIELI
YVES ROCHER PLAISIRS NATURE

   Jeśli znacie i/ lub lubicie serię Plaisirs Nature od Yves Rocher? Wstrzymajcie się od odpowiedzi do września 2016, kiedy to w sklepach pojawi się PEŁNA nowa odsłona tej gamy - cała będzie dostępna w sprzedaży od 28 marca 2016.
Tylko 2 linie zapachowe będą dostępne w sprzedaży od września 2016 – Cytryna & Bazylia oraz Oliwka & Petit Grain.
   Wszystko w niej będzie inne, lepsze, bardziej naturalne i bardziej przyjazne środowisku: formuły, zapachy czy nawet opakowania, które staną się biodegradowalne. A ja mam wielką przyjemność testować kilka z tych kosmetyków pół roku przed Wami;).
       (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5

   Cała gama Plaisirs Nature została stworzona na nowo w eko-koncepcji - stare opakowania będą zastąpione nowymi (plastikowe flakony, nadające się do recyklingu; tuby zawierające 25% mniej plastiku niż poprzednia wersja, słoiki z plastikiem przetworzonym w składzie), a ponadto do istniejących produktów dołączą nowe linie i kosmetyki.
   Aaa, jeszcze składy: wszystkie produkty do kąpieli i pod prysznic w nowej odsłonie będą zawierać ponad 97% składników pochodzenia naturalnego. Bosko? Żegnajcie parabeny!
    (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5 
       Od kilku dni myję się kokosowym mydłem peelingującym w kostce (200g/ 18,90 zł), bo właśnie z wprowadzenia mydeł w kostce cieszę się najbardziej. Choć mam wrażliwą (ostatnio) skórę, to drobinki peelingujące nie drażnią nawet mojej podrażnionej skóry, a zapach jest niezwykły, trochę przypomina mi mus kokosowy. Mniam!
   Zapachy w odświeżonej Plaisirs Nature:
   - oliwka&petit grain;
   - oraz bazylia&cytryna;
   - lawenda&jeżyna;
   - migdał&kwiat pomarańczy;
   - kwiat pomarańczy&lawenda&petit grain;
   - mango&kolendra;
   - cytryna&bazylia;
   - malina&mięta pieprzowa;
   - mandarynka&cytryna&cedr;
   - wanilia;
   - kokos.
    Ja z pewnością przyjrzę się mydełkom w kostce z lawendy i jeżyny,manga i kolendry oraz maliny z miętą pieprzową. 
   Cała gama Plaisirs Nature zawiera ponad 50 produktów, a wśród nich: peelingujące żele pod prysznic z drobinkami peelingującymi w 100% pochodzącymi z owoców, olejki pod prysznic, balsamy do ciała, peelingi cukrowe do ciała, wody toaletowe, pastylki do kąpieli.

    Jak się Wam podoba nowa odsłona Plaisirs Nature?

17 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, a opakowania wyglądają pięknie. :) Masz może możliwość podania składów tych kosmetyków, które otrzymałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę (oprócz mydła, którego opakowanie wyrzuciłam), ale potrzebuję chwili na przepisanie składów z opakowania lub zrobienie im zdjęć i wrzucenie na jakiś przeznaczony do tego serwis. Ew. napisz do mnie mejla (a.e.wilczynska@gmail.com) i tam wyślę Ci fotki składów z opakowań, ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już piszę maila. Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Z produktów YR miałam jedynie odżywkę do włosów i to dość nieudaną. Kuszą mnie czasami ich produkty, szczególnie te do ciała, bo z twarzą nie mogę przesadzać. Te linie zapachowe mnie uwiodły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dużo od nich kupuję, faktycznie są rzeczy, które by mogli udoskonalić, ciekawe jakie to naprawdę jest...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam kosmetyków Yves Rocher, ale bardzo mnie ciekawią. Czasem mam ochotę na ich produkty, ale jakoś nigdy mi z nim nie po drodze :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać, a jeszcze tyle czasu!

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka perełek od nich miałam i byłam zadowolona z ich działania, może i na tą serię się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa seria, dawno nic nie miałam z YR

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kusząca seria :) ja dopiero zaczynam przygodę z YR

    OdpowiedzUsuń
  10. YR uwielbiam, a tu jeszcze z kokosem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szeroki wybór :) Nie wiadomo co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszące nowości, szkoda, że tak długo trzeba jeszcze na nie czekać :) Ale oby było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnego testowania :) Piękne zapachy :) mnie najbardziej kusi:
    1.malina i mięta pieprzowa
    2.mandarynka,cytryna i cedr :)
    Obs:)

    OdpowiedzUsuń
  14. może się na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieć te kosmetyki chociażby po to zeby je wszystkie powachac. Mniam kokos.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow