wtorek, 22 marca 2016

ZBRODNIA HRABIEGO NEVILLA'A AMELIE NOTHOMB PREMIERA 28 KWIETNIA 2016

   W sumie nie powinno się oceniać książki po okładce, ale w tym wypadku nie mogłam się powstrzymać i zgodziłam się zrecenzować Zbrodnię hrabiego Neville'a głównie z uwagi na hipnotyzującą fotografię, na której znajduje się sama autorka: Amélie Nothomb. Choć kobieta na zdjęciu nie jest nastolatką, to nie umiem już przestać myśleć, że to tak naprawdę córka hrabiego Henri’ego Neville’a, Sérieus.
   (fot. Spinki i Szpilki)

   "Zbrodnia..." to niewielki i jednocześnie bardzo smaczny kryminał, który nie tylko połknęłam w kilka wieczorów, ale również oczami wyobraźni widziałam już jego poszczególne części wystawione choćby w teatrze. Dylematy, przemyślenia egzystencjalne, bankructwo i wielki bal, którego kulminacją ma być zbrodnia aż proszę się o scenę z żywymi aktorami i takąż publicznością.
   W dzisiejszych przegadanych czasach krótkie i treściwe formy nabierają wartości, a przewrotny kryminał, którego akcja jest przemyślana co do każdego wersu, nie tonie w zbędnych opisach, a na końcu wszystko jest zupełnie inne, niż na początku, aż chce się śmiać w głos, to skarb.
   Polecam i współczuję Wam, że dopiero 28 kwietnia 2016 r. będziecie mogli kupić tę książkę - ale w sam raz na majówkę!
   Do tej pory nie znałam Amélie Nothomb, lecz jeśli jesteście jej fanami, to będę wdzięczna za polecenie jej kolejnych książek, które muszę przeczytać:). Proszę również o Wasze ulubione kryminały! Tytuły i autorzy:).

1 komentarz:

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow