sobota, 16 kwietnia 2016

ATELIER COLOGNE I WSPOMNIENIE SUD MAGNOLIA,
MAGIA PISANA ZAPACHEM

   Na ostatnim Sephora Open Door po raz pierwszy zetknęłam się z Atelier Cologne i zupełnie przepadłam, absolutnie urzekły mnie nie tylko ich zapachy, ale również cała historia, w którą je ubrano.
   Sylvie Ganter i Christopher Cervase otworzyli Atelier Cologne w 2009 roku jako pierwszy Dom Perfumiarski całkowicie oddany wodzie kolońskiej, mitycznej i niezrównanej. Twórcy marki od początku oferują zapachy nazwane przez nich Cologne Absolue, czyli wysoko skoncentrowane (15%) i trwałe wody kolońskie, bazujące głównie na cytrusach, ale rozwijające się w wielu nowych kierunkach.
   Mnie dane było poznać bliżej Collection Azur składająca się z czterech zapachów inspirowanych materiałami z krajów, w których niebo i morze zlewają się w jeden wielki błękit. Bazą do każdego zapachu jest oddzielne wspomnienie z podróży, historia tego konkretnego aromatu, emocje towarzyszące stworzonym i opisanym przez Sylvię i Christophera sytuacji czy dialogów. Jest w tym magia i choć nie wiadomo, co jest prawdą, a co fikcją. Jest tylko błękit.
   (fot. Spinki i Szpilki)
   Z kolekcji Azur mnie najbardziej spodobała się Sud Magnolia. Oczywiście pochwaliłam się tym na instagramie i przedstawiciel marki napisał do mnie (!), że to również ulubiony zapach Christophera. Zrobiło mi się miło.
   (fot. Spinki i Szpilki)
      Sud Magnolia:
Nuty głowy
Gorzka Pomarańcz z Sewili, Pomelo z Florydy, Czarna Porzeczka z Burgundi
Nuty serca: 

Magnolia z Luizjany, Absolut Bułgarskiej Róży, Kwiat Szafranu z Indii
Nuty głębi:

Cedr z Atlasu, Maroko, Sandałowiec z Nowej Kaledonii, Piżmo
     (fot. Spinki i Szpilki)
      Noszę tę wodę w torebce w personalizowanym skórzanym futerale, na którym odbite są moje inicjały. Nie mam wyjścia, będę musiała sprawić sobie kolejny flakonik, gdy ten się skończy, choć tym razem zamierzam postawić na Bergamote Solei.
   Znacie Atelier Cologne?

10 komentarzy:

  1. uu jak dla mnie totalna nowośc; )!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład prezentuje się smakowicie. Żałuję tylko, że nie mam jak ich powąchać :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam, ale zachęcająco wygląda, chętnie poznałabym zapachy na żywo :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. przemawiają do mnie nuty głowy.. chyba bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szalenie podobał mi się ten zapach, ale mój wybór padł ca Cedre Atlas <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm uwielbiam zapach magnolii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się to, w którą stronę zmierza kosmetyczno-perfumiarski świat. Aż miło robić zakupy i poznawać zakamarki branży, w której coraz więcej jest takich sympatycznych miejsc :). Widzę tylko, że Atelier Cologne ma ciekawe ceny – musiałabym się zakochać z miejsca, żeby zainwestować w któryś z ich zapachów tyle kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie !
    Świetny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty. To, co personalizowane zawsze bardziej urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam, ale widzę ze warto poznać, piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow