środa, 13 kwietnia 2016

SKIN79 ZESTAW MINI VIP GOLD, ORANGE, HOT-PINK I JA

   Sądziłam, że mnie to nie dotknie, bo zraziłam się mocno do kilku drogeryjnych kremów BB, ale okazało się, że i tym razem koreańskie kosmetyki przyszły mi z pomocą. Kto by się spodziewał? Rozpakowałam pakiecik z trzema miniaturkami kremów BB od Skin79 (Gold, Orange i Hot-Pink) dopiero w momencie, gdy zwyczajnie nie miałam pod ręką żadnego podkładu i uznałam, że muszę, bo się uduszę i to w dodatku bez makijażu, co wręcz nie wypada. I pisze Wam o tym, gdy praktycznie już skończył mi się ten ulubiony - Pink!
    (fot.: Spinki i Szpilki)
   Jak wiecie mam jasną skórę - do tej pory wszelkie kremy BB i BB-podobne były dla mnie za ciemne. To ogólnie jest moje pierwsze kryterium doboru wszelkich fluidów, ponieważ na mojej twarzy efekt maski łatwo osiągnąć; mam nawet wrażenie, że moja szyja bielsza od buzi. Z kolei naprawdę wiele marek ma w swojej ofercie nie tylko z gruntu zbyt ciemne kolory kosmetyków, ale nawet te jasne utleniają się na ciemno (dlatego nie kupuję podkładów Clinique oraz Inglota).
   Kolejną ważna kwestią jest dla działanie podkładu czy fluidu na skórę, ponieważ moja ma tendencję do trądziku, pory szybko się zapychają, a pryszcze rosną na niej jak grzyby po deszczu. Zatem podkład nie powinien zatykać porów, wysuszać czy podrażniać mej twarzy.
 (fot.: Spinki i Szpilki)
   Dla kogoś takiego jak ja krem BB wydawałby się idealnym rozwiązaniem, ale sprawdziłam to dopiero, gdy faktycznie nie miałam niczego innego pod ręką. Ogólnie rzecz biorąc nazwa BB to skrót od "Blemish Balm", co oznacza "balsam na skazy/ niedoskonałości". Oprócz BB rynek oferuje również kremy CC, DD, EE...ale o nich kiedy indziej;).
blemish balm

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/makijaz/krem-bb-alternatywa-dla-podkladu-jak-dziala-wielofunkcyjny-krem-bb_41590.html
Krem BB to wielofunkcyjny kosmetyk, który pielęgnuje skórę, zapewnia naturalny i świeży wygląd twarzy.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/makijaz/krem-bb-alternatywa-dla-podkladu-jak-dziala-wielofunkcyjny-krem-bb_41590.html
    (fot.: Spinki i Szpilki) Od lewej swatche: Orange, Pink i Gold.
   Kremy BB od Skin79 mają rożne kolory oraz właściwości (więc są to trochę hybrydy bazowych BB;) - na zdjęciu starałam się uchwycić barwy tych, które trafiły do mnie: od lewej widzicie swatche z Orange, Pink oraz Gold. 
    SKIN79 MINI Super+ Triple Functions BB Cream Orange (pomarańczowy) bardzo polubiłam, choć z tej trójki nie jest moim ulubionym. Sam kosmetyk jest jasny, ale na skórze nabiera nieco ciemniejszego koloru, faktycznie wpada DELIKATNIE w pomarańcz;). Krem posiada kompleks regulujący pracę gruczołów łojowych, jest więc idealną propozycją na lato. 
   SKIN79 MINI VIP Gold Super Plus BB Cream-7g. (złoty) prawie w ogóle nie zużyłam go; jest przeznaczony dla skóry suchej i poszarzałej, zmęczonej, a ponadto dla mnie jest za ciemny.  
   SKIN79 MINI Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions - 7 G. (różowy) - to mój ulubieniec! Przeznaczony dla cery tłustej i przebarwionej, nadaje moje ulubione pudrowe wykończenie, a w dodatku na mojej twarzy jest bardzo jasny.
   (fot.: Spinki i Szpilki) Od lewej swatche: Orange, Pink i Gold.
       Wszystkie trzy kremy znakomicie się wchłaniają i stapiają z naturalnym kolorem skóry (od biedy czasem również stosuję GOLD, choć nie widać po tubce), nie zapychają porów i mają filtry przeciwsłoneczne (SPF 30). Pełnowymiarowe opakowania kosztują zazwyczaj ok. 99 zł i mają 40 g. - na stronie http://www.skin79-sklep.pl może zaglądać w zakładkę PROMOCJE i wychwytywać kosmetyki w niższych cenach. Ja ostatnio tak właśnie zakupiłam dwie ostatnie różowe pianki z aktywnym tlenem za 34,99 zł za sztukę! Jestem bardzo zadowolona;).
 Używacie kremów BB?

25 komentarzy:

  1. kusi mnie rozowy :D ale narazie mam od nich inny :D dzis do mnie dotarł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który? Ja teraz chcę spróbować zielonego:).

      Usuń
  2. Słyszałam o BB już wiele lat temu, zanim weszły na europejskie polki,a opowiadała o nich Azjatycki Cukier, zachwalając koreańskie specyfiki. Widziałam tez masę tych kremów w Tajlandii:) tam maja chyba podobne podejście do pielęgnacji skóry jak w Korei (wiadomo Azja). I jest masa kosmetyków, nawet tych popularnych u nas, ale niestety z dodatkiem substancji wybielających- dla mężczyzn, dla kobiet, do wyboru do koloru. Trochę żałuję, że nie przywiozłam kilku BB na spróbowanie bo tam kosztują grosze;/ może następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego :( Coś nie umiem dobrać do swojej cery żadnego BB :(

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam te miniatury i zabiorę je w podróż będą i testy i oszczędność miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przetestowałam różowy i zielony. Pierwszy jest dla mnie za ciemny i za różowy, zielony jest sporo jaśniejszy, o dziwo trochę za jasny dla mnie. Jego formuła bardzo mi odpowiada. Przede mną testy pomarańczowego Pana ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowy ma filtr 50SPF :P Mam to trio ale niestety każdy ma dla mnie zbyt ciemny kolor :c Muszę spróbować zielonego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańczowy ma filtr 50SPF :P Mam to trio ale niestety każdy ma dla mnie zbyt ciemny kolor :c Muszę spróbować zielonego.

    OdpowiedzUsuń
  8. używam koreańskich kremów BB od ładnych kilku lat :)z tej trójeczki najbardziej podobał mi się różowy, ale ze Skin79 najbardziej lubię ślimakowy snail :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj dostałam miniaturkę orange ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kremy BB Skin79, w ogóle BB to tylko ajzatyki. Używam złotego, bo mam suchą i lekko poszarzałą cerę, świetnie się u mnie sprawdza, ładnie wtapia w cerę, nie zapycha porów i daje naturalne wykończenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten zestaw, kupiłam w promocyjnej cenie, ze wszystkich jestem tak samo zadowolona, chociaż na pierwszym miejscu postawiłabym gold :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam wersję gold w pełnowymiarowym opakowaniu. bardzo lubię ten krem ale jeszcze bardziej ślimakowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydają się całkiem przyjemne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta marka to pierwsze kremy BB z którymi miałam styczność. Teraz wiem, że są lepsze od nich na rynku ;) Ale miło widzieć, że ktoś przechodzi a raczej zaczyna swoją bebikowa karierę od tej marki (ps. ja tych zachodnich drogeryjnych nie uważam za bebiki :P )

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dylemat z tymi kremami. Bo biorąc pod uwagę działanie, to pasowałby mi Gold. Ale odcieniowo jest nieco za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam chęć je wypróbować, ale widzę, że kolory kompletnie nie dla mnie. Jasny za żółty, pozostałe za ciemne...

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w ogóle się nie sprawdziły (chociaż miałam inny zestaw miniatur, ze srebrnym i jeszcze jakimś, nie było pomarańczowego). Wypadły za blado, a Twój ulubieniec na mojej cerze wyglądał szaro i nieprzyjemnie, nawet zimą. A nie mam wcale ciemnej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam raz próbkę czegoś azjatyckiego i niestety kolor nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam ten zestaw i go testuję. Piankę kupiłam w promocji, super są te ich mega rabaty. Tez szukam czegoś, żeby nie zapychało porów, dlatego bardzo interesują mnie kosmetyki azjatyckie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wczoraj zrobiłam zamówienie, teraz czekam z niecierpliwością :D Mam tylko nadzieję, że u mnie się sprawdzą kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie od dawna hot pink ze skin79 króluje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow