niedziela, 3 kwietnia 2016

WIOSENNY MAKIJAŻ Z NOWOŚCIAMI SEPHORA
FINGERTIP EYELINER ORAZ CIENIE: LATERGRAM,
FRESH LIMONADE, FRIEND'S SELFIE OD SEPHORA

   Czy Wy również nieświadomie wybieracie kolory ubrań oraz barwy choćby cieni do powiek zależnie od pogody i pory roku? Ja mimowolnie zimą i jesienią częściej sięgam po brązy, szarości i głębokie fiolety, a wiosną i latem eksperymentuję z czerwieniami, żółcieniami czy nawet pomarańczami. Zaś moim ulubionym kolorem jest niebieski - dokładnie taki jak moja dzisiejsza bluzka.
   (fot. Spinki i Szpilki)
   Uwielbiam również niebieską kreskę na powiekach. Trudno jednak znaleźć satysfakcjonujący mnie błękit, ponieważ jedne są za jasne, inne za ciemne, a kolejne zupełnie dziwne. Dziś postanowiłam spróbować szczęścia z wiosenną nowością marki Sephora - Fingertip Eyeliner, czyli eyelinerem, który nakłada się na palec i tak robi kreskę.
  (fot. Spinki i Szpilki)
   Dokładnie tak to wygląda. Kolor jest boski, ale sposób nakładania niecodzienny, choć według zapewnień marki ten kosmetyk jest możliwie najbardziej intuicyjny. Pędzelek przedłużeniem palca - czy narysowanie kreski może być łatwiejsze? Presja przy dzisiejszym makijażu była ogromna, bo powinno mi pójść jak z płatka.
    (fot. Spinki i Szpilki)
    A było dziwnie i na pewno jeszcze muszę trochę poużywać fingertipa, by się do niego w pełni przekonać, ale na jego korzyść przemawia to, że bardzo wygodnie poprawia się nim kreskę - pogrubia, wydłuża i spłaszcza wedle fantazji. Jednakże jeszcze nie przyzwyczaiłam się do zmienionej perspektywy przy malowaniu - inaczej układa się dłoń, która trzyma eyeliner, a zupełnie odmiennie ręka BĘDĄCA NIM.
  (fot. Spinki i Szpilki)
   Do wiosennego makijażu użyłam następujących cieni (od góry): FRIEND'S SELFIE, LATERGRAM oraz FRESH LIMONADE. Zieleń jest matowa i bardziej przypomina wiosenną trawę niż świeżą lemoniadę. Długo szukałam takiego koloru i cieszę się, że natrafiłam na niego w Sephorze.
  (fot. Spinki i Szpilki)
   Wiecie, dlaczego tak ułożyłam sobie te kosmetyki na dekolcie? Trudno mi je utrzymać w dłoni i poza tym pomyślałam, że ciekawie to wygląda, ale teraz nie jestem pewna. Na szczęście okazało się, że te cienie marki Sephora można wyjąc z pojedynczych opakowań i włożyć do specjalnej kasetki. Dowiedziałam się o tym zupełnie przypadkiem, a mam ich całkiem sporo, a poza tym jestem blogerką, więc już w ogóle to kompromitujące dla mnie, ale taka jest prawda.
   Co do samych kosmetyków marki Sephora - eyliner ma lekko pudrowy charakter, ale nie spływa, nie rozmazuje się, za to ładnie schodzi przy demakijażu. Cienie z kolei można spotkać we wszystkich kolorach tęczy, można je przekładać do specjalnego kompaktu, są stosunkowo tanie (jeden kosztuje ok. 40 zł, ale non stop są na nie promocje, wystarczy zaglądać do Sephory stacjonarnej lub sklepu internetowego). Na pewno matowe kolory lepiej się rozcierają i mają lepsze napigmentowanie niż te błyszczące, a wszystkie lepiej się nakłada i rozciera pędzlem niż palcem.
    Jak się wam podoba nowy eyeliner od Sephory oraz mój wiosenny makijaż?

12 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie korzystalam z tego typu aplikatorów, moze kiedys sie przekonam :D kolor eyelinera mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż dość nietypowy. ten eyeliner chyba nie dla mnie coś za mała kontrola nad linią :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak cudownie wiosennie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jakbyś przyciągała te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie malowałam kresek w ten sposób. No i proszę, całe życie uczę się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dość ładne kolory :D podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam reklame w telewizjii. Jestem bardzo ciekawa tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko ze makijażu wgl nie widac bo zasłaniają go twoje włosy.... Wolałabym zdjecie normalne bardzo wyraźne twarzy a nie takie pozowane selfie :( szkoda bo chciałam zobaczyc te kreski eyelinerem :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow