sobota, 18 czerwca 2016

HERBATA, MARZENIA, PISZ&LOVE, ŻYCIE NA KRAWĘDZI
KUBEK Z LOGIIEM SPINEK I SZPILEK

   W moim aktualnym mieszkaniu nie mam ekspresu do kawy (choć ją uwielbiam!), ale zaopatrzyłam się w zapas herbat oraz dodatków do niej, czyli: cynamon, kardamon, imbir, goździki, miód i cytrynę. Jestem typową herbacianą babcią. Uwielbiam, gdy za oknem pada deszcz, a ja siedzę z herbatą pod kocem. Optymalna do tego byłaby jeszcze tabliczka czekolady, chrupki oraz sorbet truskawkowy, ale staram się ograniczać do herbaty z miodem (chyba, że mam okres).
   Oprócz herbaty mam jeszcze inną słabość, o której wiele osób wie: uwielbiam personalizowane gadżety!, a odkąd mam nowe logo bloga, wprost marzyłam o tym, by ktoś mi przysłał w prezencie koszulkę albo kosmetyczkę z nim. Słowo ciałem się stało i zamieszkało pod moim dachem. Firma eprezenty.pl odezwała się do mnie i poprosiła o wybranie z ich oferty jakiegoś miłego drobiazgu, na którym będą mogli umieścić spersonalizowany napis lub grawerunek. Jak myślicie, co wybrałam?
PERSONALIZOWANE GADŻETY
     (fot.: Spinki i Szpilki)  
   Dokładnie tak - piję teraz herbatę ze wszystkimi ulubionymi dodatkami w kubku z logiem Spinek i Szpilek. Moja próżność jest zaspokojona. Oczywiście strona eprezenty.pl powstała w myślą o ludziach, którzy chcieliby podarować komuś coś wyjątkowego z dedykowanym dla niego napisem lub grawerunkiem, ale ja uznałam, że w tym wypadku najchętniej podaruję coś sobie. Czasem każdy z nas powinien wykazać się takim zdrowym egoizmem. Oprócz wiadomego kubka wybrałam sobie jeszcze bransoletkę (wiadomo z czym!) oraz deskę do krojenia. Ostatnio żyłam na krawędzi - bez prawdziwej deski do krojenia. Teraz będę z kolei kroić i kroić. 
   Napis na desce wybrałam z gotowców - uznałam, że może stać się samospełniającą przepowiednią. Zwłaszcza, że nieźle gotuję, a poziom deserów opanowałam na poziomie co najmniej zadowalającym. Jedyną przeszkodą w codziennym robieniu słodkości jest dla mnie wizja totalnie grubej Ani z ciastem w ręku.
      (fot.: Spinki i Szpilki)
   Jeśli zechcecie sprawić komuś personalizowany podarek, to warto zajrzeć na stronę www.eprezenty.pl - mają ciekawą i szeroką ofertę, wśród której znajdzie się prezent zarówno dla wielbiciela koniaku, świeżo upieczonych rodziców czy panny-elegantki. Ja swoje prezenty wybierałam chyba ze dwie godziny;).
   Oprócz tego wszystkiego jestem również niespełnioną pisarką. Absolutnie uwielbiam, gdy moje wypociny i nazwisko ukazują się w druku (miałam epizody dziennikarskie na poziomie lokalnym i przeprowadzałam wywiady do drogiego pisma o sztuce i biznesie, którego nikt nie czytał, niestety). Lipton organizuje teraz konkurs Pisz&Love, w którym może wziąć każda dorosła osoba - wystarczy wejść na http://www.piszandlove.pl i wymyślić pozytywny tekst o długości do 60 znaków. Do wygrania są różne nagrody (sprawdźcie na ich stronie), ale według mnie najbardziej zajebistą opcją jest wydrukowanie zwycięskiego tekstu na zawieszkach do herbaty. Wyobrażacie sobie?
    Konkurs trwa do 26 czerwca 2016 r. Też wzięłam udział i będzie mi miło, jeżeli na mnie zagłosujecie;). W pierwszy podejściu użyłam słowa: "prostata", ponieważ mi się rymowało z "herbata", ale z jakiegoś powodu nie zaakceptowano mi tego wpisu, więc postawiłam na "chandrę", choć dokładnie nie pamiętam, co wpisałam w zgłoszeniu. Jeśli weźmiecie udział w konkursie, to dajcie znać, jakie napisy wymyśliliście:).

3 komentarze:

  1. ja też uwielbiam takie spersonalizowane gadżety, ale od kiedy kolejna szafa przestała mieścić je, a ilość pudeł "tymczasowych" zaczęła zatrważać, to ograniczyłam to zbieractwo ;)
    Twoje nowe logo jest piękne, więc dobrze, że trafiło na kubek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę sobie podarować taki kubek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow