wtorek, 21 czerwca 2016

NOWOŚCI MAKIJAŻOWE GIVENCHY: JESIEŃ-ZIMA 2016
BROW STUDIO, LE ROUGE PERFECTO
PRISME VISAGE, SUPERSTELLAR

   W ubiegły wtorek miałam przyjemność uczestniczyć w prezentacji nowości makijażowych Givenchy na sezon jesień-zima 2016. Razem z dosłownie kilkoma blogerkami byłyśmy jednymi z pierwszych osób w Polsce mogących obejrzeć i zmacać te kosmetyki. Oczywiście nie omieszkałyśmy.
   (fot.: materiały prasowe Givenchy)   
   Na pięknej anonimowej (dla mnie) modelce Dominique Le Hongre (makijażysta Givenchy) prezentował kolejne nowości makijażowe: 
  Brow Studio – nową gamę do makijażu brwi;
  Le Rouge Perfecto – nowe pomadki;
    Prisme Visage – nowe pudry;
  Superstellar – kolekcję makijażu na jesień –zimę 2016.
   (fot.: materiały prasowe Givenchy)  
      Kobieta Givenchy jesienią tego roku będzie silna i niezależna, ale nie ostentacyjna, ani nie podążająca ślepo za trendami - dlatego właśnie jesienna kolekcja marki nie skupia się na żadnej konkretnej wizażowej modzie, lecz chwilami do niej nawiązuje, a generalnie rozwija swoje flagowe produkty.
    Nowości makijażowe Givenchy są inspirowane (w subtelny sposób) postacią Wonder Women i ogólnie superbohaterek - liner vinyl występuje w dwóch odcieniach: heroic blue oraz heroic silver. Na modelce przepięknie widać podwójną kreskę.
   (fot.: Spinki i Szpilki)
      Z kolei szminka to Le Rouge Perfecto o barwie heroic red (drugi nowy odcień nazywa się heroic pink, ale ja bym go raczej nazwała heroic plum).
   Według mnie totalnym hitem kolekcji jest Le Prisme Superstellar, czyli paletka z trzema cieniami w kształcie gwiazdek (srebrny, koralowy i fioletowy). Oczywiście kobieta Givenchy nie przejmuje się konwenansami i jeśli uzna, że srebrny cień świetnie zaprezentuje się na policzku, nie omieszka tak go użyć. Nie mam zdjęć tej paletki.
   (fot.: Spinki i Szpilki)
      Ja z nowej kolekcji otrzymałam dwa produkty: Mister Brow Filler o kolorze blond oraz nowy puder Prisme Visage.
   (fot.: Spinki i Szpilki) 
      W związku z tym, że prawie każda większa marka makijażowa wprowadziła do swojej oferty nowe produkty do brwi, musicie wiedzieć, że mam naprawdę sporą kolekcję różnych ich wyczesaczo-wypełniaczy oraz modelowaczy. A jednak odłożyłam je wszystkie dla Givenchy. 
   Mister Brow Filler ma wyprofilowaną szczoteczkę, dzięki której moje gęste (często nawet nie wyskubane) brwi ładnie się układają. Fenomenalnie je rozczesuje oraz wypełnia luki pomiędzy włoskami. Póki co jestem zachwycona.

    (fot.: Spinki i Szpilki)
       Nowej pryzmy użyłam dopiero dwa razy - na razie jedno mogę tylko powiedzieć: cudnie się rozprowadza, a dołączony pędzel jest idealny.
   (fot.: materiały prasowe Givenchy)  
      I zagadka: gdzie ja jestem?:)
   (fot.: materiały prasowe Givenchy)  
      Podoba Wam się jesienna kolekcja makijażowa Givenchy? Lubicie tę markę?

13 komentarzy:

  1. Z Givenchy jeszcze nic nie miałam. Z tzw. wyższej półki kolorówkowej uwielbiam Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ile dobroci :) ahhh, chyb atak wygląda raj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na tego rodzaju spotkaniu :) Musi być to coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają ich kosmetyki, ciekawi mnie ten cień. Jak u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę moje dziewczynki ♥ Puderas genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie testowałam, może kiedyś to się zmieni :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nic od nich nie używałam, zaciekawił mnie tusz do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam GIVENCHY! Szkoda tylko, że cena powala, ale raz na jakiś czas można zaszaleć:) Z którego produktu jesteś najbardziej zadowolona? Ja lubię szminkę Le Rouge Perfecto;) poza tym fajny blog, do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pędzelek :D Najlepsza rzecz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow